  • 1. Data: 2009-07-14 13:16:57
    Temat: Jak montować styropian do drewnianej elewacji?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam dwie warstwy drewna - poziome listwy a do nich przykręcone pionowe
    deski. Na to chcę dać styropian i tynk. Wiem, że musi byc szczelina więc
    albo styropian kleic na placki albo przykręcić ryflowany. Ale jak się
    ustrzec pękania tynku na skutek zmian wilgotności drewna?
    Przychodzi mi do głowy wykonanie elewacji z dwóch warstw styropianu na
    zakładkę przy czym pierwszą warstwę planuję przykręcić a drugą przykleic do
    pierwszej.

    Może ktos podpowie jak to zrobic dobrze.

    Pzdr,
    PC

  • 2. Data: 2009-07-14 13:37:20
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Zrób w systemie Dryvit oni dopuszczają takie rozwiązania. Szczegółów
    Poszukaj na ich stronie http://www.dryvit.pl lub bezpośrednio u ich
    przedstawiciela http://www.dryvit.pl/?a=contact&b=2

    Adam