  • 1. Data: 2009-07-14 12:37:50
    Temat: No i konflikt z wykonawcą
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    Przyłapałem na kilku przewinieniach na wyrównywaniu muru z betonu.

    1. Klejenie siatki polipropylenowej przeciskając klej przez nią zamiast
    wtapiać
    2. Nie mieszają kleju powtórnie po 5 minutach tylko zgrudkowanym pracują
    3. Narożniki z aluminium i z siatką takie do styropianu przykładali i
    przesiskali od zewnątrz.

    Dzisiaj poszedłem zrobić odkrywki, bo widziałem, że dalej nie słuchają.
    Zerwałem wszystkie jakie były i całą siatkę

    Czy sie czepiam ?

    Nie zapłaciłem za robotę.
    Wygląda, że będą musieli zerwać wszystko.

  • 2. Data: 2009-07-14 13:09:33
    Temat: Re: No i konflikt z wykonawcą
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Czy sie czepiam ?
    >
    > Nie zapłaciłem za robotę.
    > Wygląda, że będą musieli zerwać wszystko.

    Dawaj zdjęcia - bo myślę że mimo wielu zwolenników
    jakich masz na tej grupie, innych wielu może stwierdzić
    że jednak przesadzasz :).

    Pozdrowienia,
    Aleksander.

  • 3. Data: 2009-07-14 13:20:17
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Dawaj zdjęcia - bo myślę że mimo wielu zwolenników
    > jakich masz na tej grupie, innych wielu może stwierdzić
    > że jednak przesadzasz :).

    Już zrywają, zdjęć nie zrobię już. Niemniej jednak wtapianie siatki ma być
    wtapianiem. Po prostu za długo już robią. Trzeba nowych.

  • 4. Data: 2009-07-14 13:48:53
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Czy sie czepiam ?

    Nie wiem, ale jeśli już, to raczej przypilnowałbym starannie, czyli nie
    spuszczając z majstrów oka, by za rok nie rozbierać ścian, gdy już będzie
    mocno czuć tym i owym. W nocy wystarczy jeden pilnujący, ale w dzień ....
    ilu tam pracuje?

  • 5. Data: 2009-07-14 14:57:13
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> wrote in message

> [...]
    > mocno czuć tym i owym. W nocy wystarczy jeden pilnujący, ale w dzień ....

    Wiesz to akurat murki oporowe tynkują. W środku już nic ale gdyby coś dodali
    do zaprawy komuś jak piszesz to by znaczyło, że cała ta budowlanka to
    wielkie bagno.
    Po prostu ostatnie kilka dni szpachlowania murów z betonu poszło majstrom na
    marne.
    Nie moge cału czas pilnować każdego jak pracuje szpachlą i czy miesza klej.

  • 6. Data: 2009-07-14 15:18:35
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    K.K. <z...@h...oraz.pl> napisał(a):

> [...]
    > mocno czuć tym i owym. W nocy wystarczy jeden pilnujący, ale w dzień ....
    <Rotfl>
    > ilu tam pracuje?
    kto wie.., może ze strachu przed Tobą ręce im się 6trzęsą i ta siatka,
    te narozniki, te kleje...~~~~

  • 7. Data: 2009-07-14 15:23:06
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > W środku już nic ale gdyby coś dodali do zaprawy komuś jak piszesz to by
    > znaczyło, że cała ta budowlanka to wielkie bagno.

    Do zaprawy ? Raczej nie problem zgniłe jajo gdzieś wmurować,
    lub choćby wrzucić w jakiś kanał wentylacyjny czy komin...

  • 8. Data: 2009-07-14 15:29:52
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > lub choćby wrzucić w jakiś kanał wentylacyjny czy komin...
    W komin to nacięty kapelusz ;-)
    (za pewnym czechosłowackim filmem)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2009-07-14 18:00:48
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marex" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > <Rotfl>
    > kto wie.., może ze strachu przed Tobą ręce im się 6trzęsą i ta siatka,
    > te narozniki, te kleje...~~~~

    No ale przyznał się szef, że "stale nie patrzył co robią pracownicy".
    Właśnie wszystko zerwałem sam i żeby czegoś nie przykryli. Zresztą przyznał
    się w końcu do fuszerki.
    Są w plecy klej, siatkę i ze 4 dni roboty. Tylko przez głupotę. Klej był ich
    więc paragon sami wezmą w hurtowni :-)

  • 10. Data: 2009-07-14 23:55:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj poszedłem zrobić odkrywki, bo widziałem, że dalej nie słuchają.
    > Zerwałem wszystkie jakie były i całą siatkę
    >
    > Czy sie czepiam ?

    No ale co pod tymi odkrywkami znalazles? Bylo cos nie tak, czy bez roznicy??
    Jak bez roznicy to jestes formalista i szkoda zycia na pierdoly. Zawsze
    mozesz nie zaplacic i robote masz gratis. :-DD

    Pozdro.. TK