  • 1. Data: 2014-12-27 11:44:07
    Temat: Jak odbudować wątrobę (też budowanie!)
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Panowie!

    Powiedzcie mi lepiej, jak odbudować wątrobę po tych ciężkich dniach? :)

    Pozdrawiam,
    MW...
    ...z perspektywą weekendu i sylwestra przed sobą.
    Oj niefortunnie wypadły w tym roku te, tak zwane, święta.

  • 2. Data: 2014-12-27 12:14:26
    Temat: Re: Jak odbudować wątrobę (też budowanie!)
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 11:44, wolim pisze:
    > Panowie!
    >
    > Powiedzcie mi lepiej, jak odbudować wątrobę po tych ciężkich dniach? :)
    Ostrokrzew pospolity a w tabletkach to sylimarol chyba tak się nazywa.

    > Pozdrawiam,
    > MW...
    > ...z perspektywą weekendu i sylwestra przed sobą.
    > Oj niefortunnie wypadły w tym roku te, tak zwane, święta.
    Bardzo dobrze wypadły, mamy dwa dni na odpoczynek po świętach ;)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2014-12-27 22:22:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 12:14, janusz_k pisze:

    > Ostrokrzew pospolity a w tabletkach to sylimarol chyba tak się nazywa.
    Tfu plamisty ^^^^^^^^^ miało być.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2015-01-01 21:58:25
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 11:44:14 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    > MW...
    > ...z perspektywą weekendu i sylwestra przed sobą.
    > Oj niefortunnie wypadły w tym roku te, tak zwane, święta.

    Nie chlac ze 2 miesiace.