  • 1. Data: 2014-08-11 12:08:42
    Temat: Jak powiesic stare szafki w kuchni
    Od: j...@g...com

    Hej!
    W kuchni na ścianie mam przykręcone szyny do powieszenia szafek. Niestety stolarz
    mnie olał i muszę szukać innego który je wykona. Pomyślałem sobie, ze na ten czas
    powieszę szafki ze starej kuchni, ale one nie mają tych specjalnych uchwytów tylko
    uszy. Poradźcie proszę, co kupić i jak to zamocowac do starych szafę by je powiesić
    na tej szynie.

  • 2. Data: 2014-08-11 15:04:47
    Temat: Re: Jak powiesic stare szafki w kuchni
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-08-11 12:08, j...@g...com pisze:
> [...]
    uszy. Poradźcie proszę, co kupić i jak to zamocowac do starych szafę by je powiesić

    Kup uchwyty pasujące do szyn.

  • 3. Data: 2014-08-11 15:37:30
    Od: j...@g...com

    Chętnie tylko nie wiem, jak sie one nazywają. Jak wpisuje w allegro "wieszak" to
    dostaję wyposażenie wnętrza szafek, a ja "uchwyt" to dostaję gałki :)
    Pzdr. Jacek

  • 4. Data: 2014-08-11 15:39:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 15:37:30 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > Chętnie tylko nie wiem, jak sie one nazywają. Jak wpisuje w allegro "wieszak" to
    dostaję wyposażenie wnętrza szafek, a ja "uchwyt" to dostaję gałki :)

    Zawieszka meblowa.
    Do kupienia w kazdym markecie 3-5 pln / dwie sztuki (komplet na dwie szafki).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-08-11 22:50:45
    Od: j...@g...com

    Dzięki, tej nazwy mi brakowało.

    Kupione, pozostaje powycinać w szafkach dziury i przykręcić.

    Pzdr. Jacek