  • 11. Data: 2009-11-03 21:17:46
    Temat: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Nov 2009 18:41:19 +0100, adam napisał(a):

    > Stara ściana z cegły dziurawki, szafki kuchenne z tradycyjnymi
    > uchwytami w formie ucha. Dyble do karton gipsu raczej nie nadają się
    > do dziurawki, trzeba chyba zastosować jakąś listwę.

    Kołki nylonowe do pustych przestrzeni
    Każdy producent ma takie w swojej ofercie

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2009-11-03 22:59:14
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Przemek <r...@o...pl> wrote:

    > A te listwy to są mocne? Jakoś delikatnie wyglądają :/

    Są z blachy 2mm i są wystarczająco mocne, nawet nie trzeba ich
    szczególnie gęsto mocować do ściany.

    J.

  • 13. Data: 2009-11-03 23:04:33
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Przemek wrote:
    > A te listwy to są mocne? Jakoś delikatnie wyglądają :/

    Kawał solidnej i ciężkiej stali.

    --
    NotBear

  • 14. Data: 2009-11-04 08:23:23
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Pod warunkiem, ze sciana to nie dzialowka z pojedynczej cegly stawianej
    > na sztorc :-)
    lol:)
    swoja droga ciekaw jestem czy komus by sie udalo taka scianke zbudowac:D

  • 15. Data: 2009-11-04 08:26:08
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > http://www.castorama.pl/forum/list_post/2440/?tx_mmf
    orum_pi1%5Bpage%5D=2

    > Zdjęcia może nienajlepszej jakości, ale tyle na szybko znalazłem, widać z
    > nich w każdym razie, o co chodzi.

    kurcze nie wiedzialem ze cos takiego jest! genialne!!!!
    dzieki!!!

  • 16. Data: 2009-11-04 08:55:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hcrdjt$18u$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > lol:)
    > swoja droga ciekaw jestem czy komus by sie udalo taka scianke zbudowac:D

    Zbudować mozna bez problemu. Widywałem juz takie scianki.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-11-04 08:57:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Przemek pisze:
    > A te listwy to są mocne? Jakoś delikatnie wyglądają :/
    Jak się trafi, razem z szafkami miałem takie tak elastyczne i giętkie,
    że w każdym miejscu zawieszenia powstawało "uszko" wygięcie blachy tak
    na 3mm - wyglądało jakby zaraz miała się krawędz odwinąć i urwać. Niby
    pasek blachy 2mm ale jakiejś paskudnej. Kupiłem inną listwę i jest ok,
    nic się nie wygina. W innym miejscu - z braku listwy - zastosowałem
    zamiast listwy do mebli - listwę (płaskownik) do szaf elektrycznych,
    taki pod szynę din - różni się tym, że jest wygięty z obu stron, a nie
    tylko z 1 (co nic nie zmienia). Zasadniczo to może być cokolwiek, byle
    miało kształt ____-- (czyli było na czym zaczepić hak z szafki)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 18. Data: 2009-11-04 09:24:57
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Zbudować mozna bez problemu. Widywałem juz takie scianki.

    no co ty - ale to jakos zroic trzeba - inaczej kichniesz i sie przewroci

  • 19. Data: 2009-11-04 09:57:57
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hcrdjt$18u$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > lol:)
    > swoja droga ciekaw jestem czy komus by sie udalo taka scianke zbudowac:D

    Sasiad (ktory mial roze dziwne pomysly) zbudowal w ten sposob... odcinek
    plotu :>
    Tak na oko metr wysoki, 3 metry dlugi, z jednej strony dochodzi do sciany
    budynku.
    Stoi juz z 10 lat (ale raz naprawiany jak dzieci/pies/nie pamietam/
    probowaly przez niego przskoczyc) .

  • 20. Data: 2009-11-04 10:06:42
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > budynku.
    > Stoi juz z 10 lat (ale raz naprawiany jak dzieci/pies/nie pamietam/

    LOL:) niezle:) na metr wysokosci to jakos sobie to wyobrazic moglbym ale na
    2-3m juz nie koniecznie