  • 101. Data: 2012-03-26 13:48:49
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 12:42, quent pisze:

    > Zastanawiam się czasem po co się tego w ogóle naucza skoro to podstawowe
    > prawo w naszym kodeksie nie występuje ;-)

    Łacińskie maksymy dodają powagi zawodowi prawnika ;)

  • 102. Data: 2012-03-26 14:30:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 11:45:15 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Polskie litery też są przestarzałe, lamerze?

    Uh, az poczulem kucie w sercu. Ty to potrafisz obrazac :)

    > W tej chwili to ty domagasz się, żeby wszyscy dostosowali się do ciebie.

    Poki co wychodzi na to ze tylko Ty masz z wszystkim problemy, a nie reszta. Wiec moze
    z Toba jest cos nie tak? BTW. Zwrot "Ty" wypadaloby pisac duza litera, panie jezykowy
    purysto.

    > Co za bzdury...

    Argument na poziomie :)
    Dla mnie EOT, jak Ci moje posty nie pasuja to masz pewnie w swoim wypasionym czytniku
    taka opcje jak KF - uzyj jej!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 103. Data: 2012-03-26 15:00:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 14:30, Adam pisze:

    > Uh, az poczulem kucie w sercu. Ty to potrafisz obrazac :)

    Może zostań kowalem, jak kucie w sercu czujesz?

    > Poki co wychodzi na to ze tylko Ty masz z wszystkim problemy, a nie reszta.

    Albo inni już dawno ciebie olali .

    > Wiec moze z Toba jest cos nie tak? BTW. Zwrot "Ty" wypadaloby pisac duza
    > litera, panie jezykowy purysto.

    Primo: "wielką", jeśli już.
    Secundo: zasada działa tylko jeśli do adresata ma się szacunek...

    > Argument na poziomie :)

    Prawda w oczy kole...

    > Dla mnie EOT, jak Ci moje posty nie pasuja to masz pewnie w swoim wypasionym
    > czytniku taka opcje jak KF - uzyj jej!

    I wzajemnie.

  • 104. Data: 2012-03-26 15:09:39
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    on-forums@vbhy1...

    > Nie wiem, kto czyta, ale standardy nadal obowiązują. Ja nie mam kłopotów
    > Standard jest przestarzaly.

    Tutaj muszę trzymać stronę Andrzeja Lawy hehe. Nieumiejętność cytowania czy
    pisania na usenecie to lamerstwo :-)

  • 105. Data: 2012-03-26 15:20:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:09:39 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Tutaj muszę trzymać stronę Andrzeja Lawy hehe. Nieumiejętność cytowania czy
    > pisania na usenecie to lamerstwo :-)

    Nazywaj jak chcesz ale zauważ że nikt oprócz Lawy nie ma problemu z czytaniem postów
    Adama. Więc to chyba Lawa używa jakiegoś badziewnego czytnika albo po prostu się
    czepia. Zresztą co drugi jego post to jakiec "NTG" czy inne podobne uwagi.
    Ja teraz piszę/czytam z google groups i wszystko jest ok. Na lapku mam czytnik
    Microsoftu i tez problemów nie mam.

  • 106. Data: 2012-03-26 15:45:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 15:20, Kris pisze:

    > Nazywaj jak chcesz ale zauważ że nikt oprócz Lawy nie ma problemu z
    > czytaniem postów Adama. Więc to chyba Lawa używa jakiegoś badziewnego
    > czytnika albo po prostu się czepia.

    Ty *masz* potężny problem z czytaniem - wyraźnie wyjaśniłem przyczynę
    zwracania uwagi, ale pokolenie "dzieci neostrady" zawsze miało z tym
    problem...

    Swoją drogą - śmieci rzucasz na ulicę/chodnik?

  • 107. Data: 2012-03-26 15:52:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:45:23 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Swoją drogą - śmieci rzucasz na ulicę/chodnik?

    Nie.

  • 108. Data: 2012-03-26 17:56:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Urzekła mnie Twoja historia.
    > Niektórzy i łysemu wmówią ze grzebień mu się przyda

    > Idioci się sami eliminują czasami;)

    > Piszesz jak typowy akwizytor- podajesz jakieś skrajne przypadki
    > Co roku na pewno jest kilka przypadków że niezapięcie pasów
    > bezpieczeństwa uratowało zżycie kierowcy lub pasażerom(bo mogli
    > łatwiej wydostać się z płonącego auta/bo wypadli przez szybę.
    > Na podstawie powyższego radzisz zapinać pasy czy nie zapinać?

    Tak BTW to ostatni znaleziono zabójców małżeńśtwa leśników, jakoś ich
    posiadanei broni w domu nie uratowało od śmierci, od noża.

  • 109. Data: 2012-03-26 19:47:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 15:52, Kris pisze:

    > Nie.

    Dlaczego?

  • 110. Data: 2012-03-26 19:53:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 19:47:13 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Dlaczego?
    Bo wrzucam do smietnika.
    Truskawki cukrem posypuję czasami a kawę pije tzw "sypaną"-z expresu nie nawidzę;)