  • 81. Data: 2012-03-25 21:07:10
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >1. naucz się wreszcie zawijać wiersze (standard: max 72 znaki)

    Już Tobie pisałem- zacznij używać normalnego czytnika
    Adam korzysta z Google groups a tam chyba nie ma możliwości zmiany ustawień

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 82. Data: 2012-03-25 21:10:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 21:07, Kris pisze:

    > Już Tobie pisałem- zacznij używać normalnego czytnika

    Używam normalnego. Są pewne standardy, których należy przestrzegać
    niezależnie od możliwości czytników - ja np. mógłbym kodować w jakimś
    dziwnym standardzie, na którym twój czytnik by się zadławił... ale tego
    nie robię.

    > Adam korzysta z Google groups a tam chyba nie ma możliwości zmiany ustawień

    Jego problem/wina.

  • 83. Data: 2012-03-25 21:12:18
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Także są ludzie którzy potrafią coś więcej niż zwykli śmiertelnicy,
    > co oczywiście nie oznacza że nie ma oszustów, dlatego ja nie szukałem
    > różdżkarza tylko wziąłem studniarzy i to oni mieli swojego 'pokazywacza'
    > gdzie kopać :)

    Szkoda, że ropy i gazu nie szukają w ten sposób :-) Dziwne ale robią
    odwierty testowe.

  • 84. Data: 2012-03-25 21:18:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 21:12, kiki pisze:

    > Szkoda, że ropy i gazu nie szukają w ten sposób :-) Dziwne ale robią
    > odwierty testowe.

    A gdzie obecnie ropa czy gaz płyną strumieniami na głębokości kilkunastu
    metrów? (pomijam rurociągi ;) )

  • 85. Data: 2012-03-25 21:18:45
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Używam normalnego.
    Widocznie nie używasz normalnego skoro co kilka postów komuś uwagę zwracasz
    o zawijanie kodowanie itp.
    >Są pewne standardy, których należy przestrzegać niezależnie od możliwości
    >czytników

    Standardy pewnie z przed kilkunastu lat. Czasy się zmieniają

    > - ja np. mógłbym kodować w jakimś dziwnym standardzie, na którym twój
    > czytnik by się zadławił... ale tego nie robię.

    Jak chcesz to rób.

    > Adam korzysta z Google groups a tam chyba nie ma możliwości zmiany
    > ustawień
    >Jego problem/wina.

    Bo to chyba najwygodniej jest gdy się korzysta z kilku kompów.
    Ja również na dwóch kompach zrezygnowałem z instalowania czytnika i
    korzystam z Googlegroups. Tylko na starym lapku pozostał czytnik to z
    przyzwyczajenia korzystam jeszcze

  • 86. Data: 2012-03-25 21:20:46
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > A gdzie obecnie ropa czy gaz płyną strumieniami na głębokości kilkunastu
    > metrów? (pomijam rurociągi ;) )

    A co za różnica :-) różdżka i w jądrze ziemi wykryje niewidzialne fale :-)

  • 87. Data: 2012-03-25 21:21:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 21:18, Kris pisze:

    > Standardy pewnie z przed kilkunastu lat. Czasy się zmieniają

    To przyłącz się do Stokrotki i walcz z jeszcze bardziej "archaiczną"
    ortografią ;->

  • 88. Data: 2012-03-25 21:21:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 21:10:11 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > niezależnie od możliwości czytników - ja np. mógłbym kodować w jakimś
    > dziwnym standardzie, na którym twój czytnik by się zadławił... ale tego

    Standardy sie zmieniaja - stacjonarne czytniki odchodza w niepamiec - a juz
    szczegolnie takie ktore nie potrafia sobie poradzic z lamaniem tekstow. Mi sie np.
    wygodniej czyta teksty niezawiniete bo zajmuja mniej miejsca "na wysokosc" i juz.

    > Jego problem/wina.

    Ja nie mam z tym zadnego problemu wiec chyba sie mylisz ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 89. Data: 2012-03-25 21:25:57
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    >to ile to kosztuje takie zabezpieczenie?

    Urzekła mnie Twoja historia.
    Niektórzy i łysemu wmówią ze grzebień mu się przyda

    >co roku od kilku do kilkunastu włamywaczy ginie w Polsce przy próbach
    >włamania do lokali na wysokich piętrach

    Idioci się sami eliminują czasami;)

    >i później Ladziak czy ktoś mu podobny ale nie doinformowany pisze głupoty
    >o twierdzy i paranoi

    Piszesz jak typowy akwizytor- podajesz jakieś skrajne przypadki
    Co roku na pewno jest kilka przypadków że niezapięcie pasów bezpieczeństwa
    uratowało zżycie kierowcy lub pasażerom(bo mogli łatwiej wydostać się z
    płonącego auta/bo wypadli przez szybę.
    Na podstawie powyższego radzisz zapinać pasy czy nie zapinać?

  • 90. Data: 2012-03-25 21:27:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 21:20, kiki pisze:

    > A co za różnica :-) różdżka i w jądrze ziemi wykryje niewidzialne fale :-)

    Hmm? Dlaczego?

    I jakie fale?

    Pamiętaj, że póki co nikt jeszcze nie określił, co konkretnie wykrywają
    (jeśli w ogóle) prawdziwi różdżkarze.

    Może to być coś bardzo subtelnego. I pamiętaj, że intuicja itepe
    rozwijały się w toku ewolucji w czasach, kiedy ludzie potrzebowali
    znajdować wodę, ale mało interesowali się ropą.

    Może się okazać, że te wszystkie "magiczne" umiejętności podpadające pod
    "szósty zmysł", to tak na prawdę tylko umiejętność wydobywania
    informacji z szumu informacyjnego, który nas otacza w postaci zmian
    zapachu, zmian pola EM, czy niewielkich wibracji podłoża.

    Np. umiejętności dobrego tropiciela z dżungli będę "magiczne" dla
    mieszczucha, który pierwszy raz do "dziczy" trafi - a taki tropiąc od
    dziecka może iść za tropem nawet nie do końca świadomie go rejestrując.