    From: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Jak przytwierdzić listwę do styropianu?
    Date: Tue, 04 May 2010 13:13:55 +0200

    Muszę przymocować w pionie listwy drewniane (niecałe 2cm grubości, 1,6m
    długości) do ściany balkonowej. Okazało się, że ściana jest ocieplona
    otynkowanym styropianem. Jest on na tyle gruby, że nie ma szans przebić
    się do betonu i użyć normalnych kołków rozporowych tak jak planowałem.

    Zgłupiałem i nie mam pomysłu.. Jak się mocuje drewno do styropianu?
    Listwy nie będą specjalnie obciążone (siatka PA rozpięta na obu
    listwach). Mogę użyć kątowników przy suficie, ale na dole już nie da
    rady (listwy nie dochodzą do podłogi).

    --
    eost.