  • 1. Data: 2012-02-21 20:55:09
    Temat: Jak,szybko, odmrozić rurę kanalizacyjną?
    Od: "APIS" <a...@g...pl>

    Przegapiłem przed mrozami wypróżnienie szamba i zamarzło mi. Lód jest na
    wysokości wlotu rury kanalizacyjnej. gruby na 5cm Stało to tak ze 2-3
    tygodnie. W domu w najniższym punkcie jak chcę podejrzeć to widzę że
    przecieka woda, dalej widzę że stoi w rurze.
    Zastanawiam się jak odmrozić to co na zwenątrz ? Zastanawiam sie nad
    grzaniem ziemi ale jest to odcinek 5m na zewnątrz więc pewnie parę butli z
    gazem bym zużył ... Wiem też że wiosna rozwiązałaby mój problem ... Gorącej
    wody nie wleję bo w najniższym punkcie w domu juz stoi woda.
    Są jakieś odmarażacze?
    Prośba o poradę bo w weekend przyjadą goście a s..ć gdzieś trzeba ...

  • 2. Data: 2012-02-22 06:14:10
    Temat: Re: Jak,szybko, odmrozić rurę kanalizacyjną?
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 21 Lut, 21:55, "APIS" <a...@g...pl> wrote:
    > Przegapiłem przed mrozami wypróżnienie szamba i zamarzło mi. Lód jest na
    > wysokości wlotu rury kanalizacyjnej. gruby na 5cm Stało to tak ze 2-3

    Najpierw opróżnij szambo a potem wodą od wylotu wypłuczesz korek.
    Wkładasz wąż i w miarę postępu w wytapianiu przesuwasz do góry.

    pozdrawiam p.

  • 3. Data: 2012-02-22 07:29:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "APIS" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prośba o poradę bo w weekend przyjadą goście a s..ć gdzieś trzeba ...

    Wpuść szlaucha i wyśsij (nie dosłownie) tyle wody ile się da. Zassać możesz
    łatwo jeżeli masz spadek na działce. Najpierw napełniasz cały wąż wodą,
    zatykasz z jednejj strony i następnie szybko odwetkaną stroną wpuszczasz w
    kanalizacje. Wąż rozwijasz ze spadkiem odtykasz i już z kanalizacji ściągasz
    wodę.
    Kup 2-3 kg soli, zagotuj wiadro wody, rozpuść i zalej. Gorąca woda z solą
    zrobi co trzeba, Być może trzeba będzie powtórzyć.

    Marek