  • 81. Data: 2010-09-06 12:22:31
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:i62i15$84e$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Ach rozumiem, o rozwoju cywilizacyjnym decyduje PKB ogolnie nie na glowe.

    O potencjale i skali.

    Zmiana trendu już jest widoczna.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 82. Data: 2010-09-06 13:12:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > O potencjale i skali.

    Tak, tak. Jak tam przygotowania do egzaminu gimnazjalnego?

  • 83. Data: 2010-09-06 18:08:32
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-06 12:37, Jan Werbiński pisze:

    > PKB na głowę może niewielki, ale tych głów jest tam 30 razy tyle co
    > Polaków. Więc 5870x30 otrzymujemy 176 100. W dodatku nasz wzrost PKB
    > jest kilka razy mniejszy od ich. Ilość środków produkcji, technologii i
    > potencjału jest tam olbrzymia. Brak socjalu, brak ZUS i budząca się

    Potencjał jest. Przykład z IT: tester kosztuje 100$ miesięcznie, więc
    jak ich się weźmie 2 razy więcej to i tak jest taniej niż w Europie.
    Niestety trzeba dopłacić za sprawdzenie w Europie środkowowschodniej i
    nigdy nie wiadomo, kiedy zrobią.

    > chciwość niesamowicie napędza koniunkturę.

    Chciwość za 100$ a przy tym wzroście PKB to za kilka lat to będzie
    chciwość za 150$. Nic tylko jechać i żyć jak Chińczyk.

    A jak się sprzeciwisz partii to się sprzedadzą na organy (po uczciwym
    procesie i sprawiedliwym skazaniu na śmierć).

    Żyć nie umierać.

    > I w dodatku są się rozmnażać na potęgę.

    Chcą a nadwyżki upychają na śmietnikach.

    > Wnioski wyciągnij sam.

    Emigrujesz tam stałe. Zgadłem?

    M.

  • 84. Data: 2010-09-06 18:12:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Zboczyliscie wszyscy z tematu, a temat jest b. ciekawy, bo moze
    pokazac czy lepiej maja grubo-styropianowcy, czy ci ze scianami 1W :)

    Ja mam wszedzie dosc grubo ocieplenia (20cm styro sciany, 25cm welna w
    dachu), wentylacja z rekuperatorem i dosc masywna konstrukcja (duzo
    zelbetu i grube sciany wewnetrzne). Mieszkam na poludniu, gdzie rano
    temperatura spadala juz do 5st C i do tej pory grzalem tylko raz
    (jakos 3 dni temu) przez 6h (3 x dokladalem), w kominku z plaszczem,
    bardzo slabo, tyle zeby sobie w lazience podgrzac posadzke bo juz tam
    z lekka pizdzilo :)

    Sasiad co ma 1W z porothermu pali juz od tygodnia, chyba smieciami bo
    capi ze szkoda gadac...

    Jak Wy macie ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 85. Data: 2010-09-06 19:38:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-09-2010 o 20:12:29 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > z lekka pizdzilo :)
    >
    > Sasiad co ma 1W z porothermu pali juz od tygodnia, chyba smieciami bo

    No ja już pisałem, paliłem kilka dni temu i wczoraj w niedzielę,
    a nie mam jeszcze kompletnego ocieplenia, mam na ścianach 15cm styro i
    20cm wełny.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 86. Data: 2010-09-06 20:14:52
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Wrz, 21:38, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > No ja już pisałem, paliłem kilka dni temu i wczoraj w niedzielę,
    > a nie mam jeszcze kompletnego ocieplenia, mam na ścianach 15cm styro i
    > 20cm wełny.

    Czyli dwuwarstwowcy poki co niewiele palili. Odezwijcie sie
    jednowarstwowcy! :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2010-09-06 20:15:52
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Co mi sie wydaje ze w Chinach nie byles a to co przez kołchoznik
    >slyszales to bujda na resorach. Poszukaj w necie jaki maja PKB. To co
    >slyszysz ze XIX wiek to raczej u Nas jest w bylych PGR gdzie swiatlo i
    >wode odlaczyli w latach 90 jak rachunkow nie regulowali.

    Czytajac takie opinie mam wrazenie, ze w Chinach to moze i opiniotworca byl,
    ale poza Pekin to nosa nie wystawial.
    Co do PKB, jest to miara wszystkich wyprodukowanych dobr w ciagu roku. Sa
    dwie podstawowe metody liczenia PKB kosztowa i dochodowa, a pisze to po to
    zeby uzmyslowic Ci, ze wzrost PKB ma sie nijak do poziomu zycia wszystkich
    obywateli. By moc co kolwiek powiedziec o kondycji danego kraju potrzeba
    nieco wiecej danych jak sam PKB. Trzy podstawowe to PKB, poziom inflacji i
    stopa bezrobocia. Niestety tych danych z Chin sie nie dowiesz.

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2010-09-06 20:27:09
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]

    > PKB na głowę może niewielki, ale tych głów jest tam 30 razy tyle co
    > Polaków. Więc 5870x30 otrzymujemy 176 100.

    No dobra a takie USA np. maja Bila G. i gdyby go a raczej jego majatek
    pomnozyc przez liczebnosc kraju USA to co by wyszlo? :-DD

    > W dodatku nasz wzrost PKB jest kilka razy mniejszy od ich.

    No jasne, oni maja pol azji a my pol czego europy? U nas nie zatrudnia sie
    psychologow na etat w firmach z powodu samobojstw, nie organizuje sie
    strajkow z powodu wyzysku, nie trzyma sie pracownikow w fabryce jak w obozie
    bez prawa wychodzenia za mury poza okreslonymi godzinami i nie pracuje sie
    za przyslowiowa lyzke ryzu.

> [...]
    > socjalu, brak ZUS i budząca się chciwość niesamowicie napędza koniunkturę.

    No z takimi wnioskami to w ekonomii trudno bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 89. Data: 2010-09-06 20:29:51
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Indie sa nastepne w kolejce w stawaniou sie fabryka swiata, jeszcze to
    > potrwa chwile.

    Aaaa myslalem ze cos przeoczylem. Kolega Jan pisal o jakims zalewaniu, nie
    wiedzialem, ze antycypuje.

    Pozdro.. TK

  • 90. Data: 2010-09-06 20:36:58
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Sporadycznie
    > 2. Okresowo
    > 3. Wrzucam "na finisz" a jest to późnym wieczorem i ot nie sa żadne
    > plastiki tylko żywność zepsuta (nie powiesz chyba ze mocno spieczone bułki
    > śmierdzą lub przypalone mięso też)
    > 4. najbliższy sąsiad ma dom 150m dalej poza jednym co m 7 metrów dalej -
    > ale ten zatruwam mi życie węglem codziennie.

    Ty sobie tlumacz to na swoje tysiace sposobow. Ja napisalem Ci jak jest i
    nie oczekuje, ze sie ze mna zgodzisz. Nastepnym razem jak sie zdazy to u
    mnie na osiedlu zadzwonie po straz miejska bo nie pasuje mi rola osiedlowego
    idioty w mniemaniu dwoch oswieconych wiedzacych lepiej co mi powinno albo
    nie powinno przeszkadzac i to przy zamknietych z tego powodu oknach i
    drzwiach. Skoro to takie fajne to komin wprowadz sobie przez okno do domu,
    od zapachu pieczonego zgnilego miesa jeszcze nikt nie umarl.

    Pozdro.. TK