  • 21. Data: 2015-01-13 17:54:35
    Temat: Re: Jak wciągać ciężary na piętro?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:m93hek$sos$...@d...me...

> [...]
    > powinien patrzeć w jedno miejsce bo może uszkodzić. Teraz wyobraź sobie że
    > wywalamy 4 metrów sznurka majtającego się na wietrze przed oknami
    > sąsiadów. MAsakra. tak więc aby w 99.99999% uniknąć uszkodzenia,
    > dotknięcia deską do ściany, deski miały mocowanie od dołu (stabilizujące)
    > i od góry(nośne). aby uniknąć "wysmyknięcia" się deski użyłem wkrętów z
    > oczkiem. tak więc pod domem trzeba było te wkręty wkręcać a w mieszkaniu
    > wykręcać. ale do zabawy wkrętem nie potrzeba super silnego pracownika,
    > wystarczy kumate dziecko. stąd słowo pomocnik. mnie pomagała żona.

    Powód trzymania za dwa końce doskonale rozumiem. Nie rozumiem tych oczek
    skoro wystarczy nałożenie pętli i "trzymanie" jest tak samo mocne (a po
    prawdzie nawet mocniejsze bo sądzę, że lina której użyłeś wymaga większej
    siły by ją zerwać niż oczko by je wyrwać)

    Pozdrawiam
    Ergie)

  • 22. Data: 2015-01-13 21:59:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 17:34:57 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > budynek ma nową elewacje z płyt styropianowych i tynku 2mm z kuleczek. O
    > taki tynk nie można się opierać, nawet jak ktoś ma mocny wzrok to nie
    > powinien patrzeć w jedno miejsce bo może uszkodzić.

    A to chyba Ci sie wydaje tylko :-) Tam jest zatopiona siatka z wlokna szklanego
    w kleju. Jak kleju nikt nie oszczedzal to taka powierzchnie mozesz nawet z
    buta pociagnac i nic sie nie powinno stac. To jest wbrew pozorom b. twarda
    powierzchnia.

    Oczywiscie przed ostrymi ciezkimi dechami lepiej chronic bo moze sie sam tynk
    ukruszyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.