  • 1. Data: 2011-05-18 20:19:43
    Temat: Jak zahamowac wzrost trawy
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Czy sa jakies substancje spowalniajace wzrost trawnika? Mam na mysl cos w
    kierunki srodkow uzywanych przez rolnikow do hamowania wzrostu zbórz itp
    itp.
    Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

  • 2. Data: 2011-05-18 20:36:20
    Temat: Re: Jak zahamowac wzrost trawy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:43 +0200, emes napisał(a):

    > Czy sa jakies substancje spowalniajace wzrost trawnika? Mam na mysl cos w
    > kierunki srodkow uzywanych przez rolnikow do hamowania wzrostu zbórz itp
    > itp.

    Przysypać piachem na grubość przynajmniej 15 cm. Tanio i solidnie. Plaża
    powinna Cię zadowolić :-)

    > Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

    Aaaaa, było tak od razu. Powiem Ci zatem - to nie trawa wyjątkowo w tym
    roku za szybko rośnie, to STAROŚĆ Cię wreszcie dognała 3-PPP

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 3. Data: 2011-05-18 22:58:16
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp.
    > Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

    ANTYWYLEGACZ CCC 720 SL (około 50 zł za 5 litrów)
    Antywylegacz 725 SL
    Antywylegacz 675 SL

    skryba

  • 4. Data: 2011-05-19 07:17:27
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

> [...]

    > itp.
    > Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

    Ja kosze 12 arow 2 x w tygodniu. Szybko rosnie, ale w sumie mnie to cieszy.
    Gorzej gdyby nie rosla!

  • 5. Data: 2011-05-19 07:22:29
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał

    > Ja kosze 12 arow 2 x w tygodniu. Szybko rosnie, ale w sumie mnie to
    > cieszy.
    > Gorzej gdyby nie rosla!

    ja mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

  • 6. Data: 2011-05-19 07:24:52
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał

    > ja mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

    No to sporo. A czym kosisz? Traktorkiem?

  • 7. Data: 2011-05-19 17:47:42
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

    Posadź drzewa owocowe lub leszczyny uprawiane jako pienne a w śródrzędziach
    ugór herbicydowy. Kasa za zbiory starczy na zabiegi. Może nawet zysk sie
    pojawi.
    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba