  • 1. Data: 2011-05-19 02:00:53
    Temat: miodek
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Podwirowałem trochę miodu. Z czterech uli 6 litrów. Klon i mlecz. Wyjątkowo
    w tym roku oblatywały klony.
    Będą rójki. Trudno będzie w tym roku kontrolować nastrój rojowy. Dużo
    czerwiu. Zmiany a właściwie skoki pogody utrudniają przewidywania co do
    pożytków. Na wszelki wypadek założyłem nadstawki.
    SJS

  • 2. Data: 2011-05-19 04:14:48
    Temat: Odp: miodek
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "SJS" kupuje w sklepie "U Wieczorka" czynnym 23.00-5.00:

    > Podwirowałem trochę miodu.

    Komu i czy Ci nie wstyd?! Nie mogłeś normalnie kupić? ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-05-19 11:44:58
    Temat: Re: miodek
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 04:00:53 +0200, SJS napisał(a):

> [...]
    > czerwiu. Zmiany a właściwie skoki pogody utrudniają przewidywania co do
    > pożytków. Na wszelki wypadek założyłem nadstawki.

    Ja też :-)
    A mateczników było w sroc! - ale MŚK wyciął (ja się tego nie tykam).
    I nowy rój mi przyleciał - osadziliśmy w zapasowym ulu 3-)

    Pożytku jednak u nas mało - mlecz glównie, trochę klonu.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 4. Data: 2011-05-19 21:33:49
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "SJS" kupuje w sklepie "U Wieczorka" czynnym 23.00-5.00:

    > Komu i czy Ci nie wstyd?! Nie mogłeś normalnie kupić? ;-)

    Przed chłodami sporo naniosły ale skubane jak zimno zjadają 0,5 kg na dobę
    Ze spirytusem ciekawe efekty się uzyskuje
    SJS

  • 5. Data: 2011-05-19 22:45:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 23:33:49 +0200, SJS napisał(a):

> [...]
    >
    > Przed chłodami sporo naniosły ale skubane jak zimno zjadają 0,5 kg na dobę
    > Ze spirytusem ciekawe efekty się uzyskuje

    Nie mów, ze pszczołom podlewasz 3-PPP

  • 6. Data: 2011-06-08 03:11:00
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > czerwiu. Zmiany a właściwie skoki pogody utrudniają przewidywania co do
    > pożytków. Na wszelki wypadek założyłem nadstawki.
    Mam juz 26 litrów miodu
    z tego 10 l akacjowego
    SJS

  • 7. Data: 2011-06-08 22:55:20
    Od: "moon" <m...@y...com>

    SJS wrote:
    > Mam juz 26 litrów miodu
    > z tego 10 l akacjowego

    ale to chyba na handel, bo przecież nie przejesz tego?

    moon

  • 8. Data: 2011-06-08 23:04:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 00:55:20 +0200, moon napisał(a):

    > ale to chyba na handel, bo przecież nie przejesz tego?

    Przeje, przeje 3-)

    --
    XL co przejadła tyleż od zeszlego sezonu...
    W tym roku nędza u mnie z miodem...

  • 9. Data: 2011-06-13 07:19:20
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Przeje, przeje 3-)
    >

    > --
    > XL co przejadła tyleż od zeszlego sezonu...
    > W tym roku nędza u mnie z miodem...
    Już prawie 40 litrów
    Pewnie część sprzedam
    W tym rok uprawie czysty, bez domieszek miód akacjowy - jest przezroczysty w
    słoiku!
    SJS

  • 10. Data: 2011-06-13 13:06:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:19:20 +0200, SJS napisał(a):
    .
> [...]
    > Pewnie część sprzedam
    > W tym rok uprawie czysty, bez domieszek miód akacjowy - jest przezroczysty w

    Do mnie się znajoma jak co roku dobija o miód - nie wierzy, że nie ma,
    obraziła się ;-)