  • 1. Data: 2009-02-23 08:08:23
    Temat: Jaka grubosc paneli?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    Witam!

    Jestem na etapie wykanczania pokoju, w ktorym na podlodze przewidziane sa
    panele. W sklepie znalazlem panele o grubosci 7mm i 12mm. W cenie jest
    oczywiscie roznica. Czy ktos mi moze powiedziec, dlaczego warto zaplacic
    wiecej za panele 12mm? Bo ja jakos zadnych zalet nie potrafie dostrzec, z
    gory wygladaja tak samo :)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-23 11:16:35
    Temat: Re: Jaka grubosc paneli?
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Jestem na etapie wykanczania pokoju, w ktorym na podlodze przewidziane sa
    > panele.

    Tanio i dobrze ;)

    >W sklepie znalazlem panele o grubosci 7mm i 12mm.

    Jeszcze powinny być 6, 8 i 10 :)

    > W cenie jest oczywiscie roznica. Czy ktos mi moze powiedziec, dlaczego
    > warto zaplacic wiecej za panele 12mm? Bo ja jakos zadnych zalet nie
    > potrafie dostrzec, z gory wygladaja tak samo :)

    Są cieższe, przez to bardziej ciche, nie pracują tak bardzo - w użytkowaniu
    słychać/czuć różnicę...
    Poza tym 12 sa klasy AC5 - także naprawdę bardzooo trwałe...

  • 3. Data: 2009-02-23 11:23:19
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Jeszcze powinny być 6, 8 i 10 :)

    sa, ale wzor, ktory mnie interesuje jest w wersji 7/12mm

    > Są cieższe, przez to bardziej ciche, nie pracują tak bardzo - w
    > użytkowaniu słychać/czuć różnicę...

    ok, to bylby duzy plus. A jak to jest z producentem? Ciensze sa firmy
    Classen - mam sprawdzona, jest OK, a te 12mm to jakies EPI FORTE. Zna ktos
    ta firme? Boje sie to kupic tak zupelnie w ciemno a pierwszy raz spotykam
    sie z tym producentem.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-02-23 11:33:29
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

> [...]
    > ta firme? Boje sie to kupic tak zupelnie w ciemno a pierwszy raz spotykam

    Ja w ofercie mam 12mm tylko Krono Original - Epi Forte nie znam :-/ pierwsze
    słyszę...

    po 55 zł/m2 (sugerowana cena jest na poziomie 80 zł ) mogłem zaoferować 12
    mm AC4, ale wiem że od dziś ma być podwyżka - nie mam jeszcze aktualnego
    cennika ... kilka złotych na pewno do góry.. "bo Ojro"... :-/

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 5. Data: 2009-02-23 17:51:51
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gnu1id$un6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > mm AC4, ale wiem że od dziś ma być podwyżka - nie mam jeszcze aktualnego
    > cennika ... kilka złotych na pewno do góry.. "bo Ojro"... :-/

    jak podwyzszysz to nie sprzedasz, teraz klientow to ze swieczka trzeba
    szukac.

  • 6. Data: 2009-02-23 18:22:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak podwyzszysz to nie sprzedasz, teraz klientow to ze swieczka trzeba
    > szukac.

    No ale nie badz dzieckiem, ponizej kosztow tez sprzedawac nie moze. Euro
    kiedys spadnie i znow bedzie normalnie, trzeba to przetrwac i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-02-24 00:52:14
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl>

    > Poza tym 12 sa klasy AC5 - także naprawdę bardzooo trwałe...

    AC5 w pokoju?
    Nie jest to aby przesada? ;)

    sadyl

  • 8. Data: 2009-02-24 13:50:40
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > AC5 w pokoju?
    > Nie jest to aby przesada? ;)

    a jezeli komus się podoba :-) ?

  • 9. Data: 2009-02-24 13:56:21
    Od: p...@i...pl

    On 24 Lut, 01:52, "sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > AC5 w pokoju?
    > Nie jest to aby przesada? ;)

    postaw dzieciakowi do kompa krzeslo na kolkach i sprawdz za dwa lata
    czy to przesada;-)

    pzdr
    krzychut

  • 10. Data: 2009-02-25 09:16:14
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    >postaw dzieciakowi do kompa krzeslo na kolkach i sprawdz za dwa lata
    >czy to przesada;-)

    Te plastikowe kółka powinny być zakazane ;) żadna klasa ścieralności nie
    daje rady tym plastikowym kółkom... nawet płytki się poddają... :/