  • Data: 2010-04-29 18:15:17
    Temat: Jaka jest trwałość kosiarki?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kosiarkę z silnikiem Honda 5,5 na "podwoziu" Boss. Ma 10 lat i obrabia
    około 15 arów trawy. Nie piszę celowo trawnika, bo część to wertepy po
    truskawkach porośnięte trawą.
    W tym roku silnik zaczął trochę dymić, a spaliny śmierdzą. Pali łatwo, ale
    chyba więcej paliwa bierze, niż brała kiedyś, ale może mi się wydawać.
    "Podwozie" jest już mocno sfatygowane. W jedym miejscu jest już dziura
    (zaspawana), a rdza swoje zrobiła od środka mimo czyszczenia i malowania
    prawie co rok.
    Powiedzcie, jaka jest trwałość takiego sprzętu?
    Czy już mam szukać całej nowej, czy może tylko wymienić podwozie a silnik
    jeszcze da się podreperować?
    Jacek