  • 1. Data: 2012-05-03 18:30:04
    Temat: Jaka wyrzynarka?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Miałem wyrzynarkę za 49 zł. Wady: montaż brzeszczotu za pomocą śrub,
    ruch narzędzia tylko góra-dół bez "posuwu", za krótki kabel. W sumie
    jeszcze działa, ale aluminiowe elementy mocowania brzeszczota się
    wytarły i nie trzyma.
    Kupiłem potem MacAllistera za ok 200 zł. Pierwsze wrażenia bardzo dobre,
    3 stopnie posuwu narzędzia, uchwyt szybkomocujący, laser i oświetlenie.
    Niestety po roku się zepsuł - pęknięcie uchwytu. Dostałem zwrot gotówki
    i teraz chcę kupić coś, co się nie zepsuje tak szybko.
    Co byście poradzili sensownego w zakresie 150-250 zł?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-05-28 11:28:16
    Temat: Re: Jaka wyrzynarka?
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 3 Maj, 18:30, Jacek <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > i teraz chcę kupić coś, co się nie zepsuje tak szybko.
    > Co byście poradzili sensownego w zakresie 150-250 zł?

    Zobacz wyrzynarkę Tryton
    http://www.narzedzianonstop.pl/stolarskie-narzedzia/
    p,wyrzynarka-800w-tryton,11005.html

    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-05-28 23:10:19
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > i teraz chcę kupić coś, co się nie zepsuje tak szybko.
    > Co byście poradzili sensownego w zakresie 150-250 zł?

    Ja mam skilla za jakies 200zl.
    Robi juz 3 sezon. Ale brzeszczot przykrecam rozsadnie, nie za mocno.

  • 4. Data: 2012-05-29 09:37:26
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > i teraz chcę kupić coś, co się nie zepsuje tak szybko.
    > Co byście poradzili sensownego w zakresie 150-250 zł?

    Dostałam cztery lub 5 lat temu Skill, z samego środka oferty tego producenta
    (środek w rozpiętości cen, środek oferty technicznej Skilla). Działa do
    dziś, używałam z początku do cięcia desek, blatów przycinania, czyli
    normalne zadania, a obecnie nawet kuriozalne czynności: założyłam brzeszczot
    o najgrubszych najbardziej agresywnych zębach i tnę tym gałęzie i patyki
    które są za długie by włożyć do pieca - czynność wykonywana w powietrzy,
    albo nogą przydepnięta na pieńku gałąź, a Skill radzi sobie i działa kolejny
    rok.

    Mac Allistera (marka Castoramy) miałam jednego. Była to wkrętarka na wzór
    profesjonalnego Boscha niebieskiej linii 10,8V Li. Po kilkudziesieciu
    wkrętach już nie działał, ale Castorama oddała gotówkę bez mrugnięcia okiem.
    Chyba całośc Mac Allistera jest nienajlepsza, bo tej wkrętarki nawet nie
    próbowali naprawiac.

    Majka

  • 5. Data: 2012-05-29 09:37:29
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2012-05-29 09:45:40
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On May 29, 9:37 am, "Majka" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Chyba całośc Mac Allistera jest nienajlepsza, bo tej wkrętarki nawet nie

    Co do macallistera to mam ichna mloto-wiertarke udarowa. Zrobilem nia
    juz kawal remontu i nadal dziala, udar nadal jest "ostry". Na oko
    liczac zrobila juz jakies 100-150roboczo godzin...

  • 7. Data: 2012-05-29 10:56:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 maja 2012 09:37:26 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
    [...]
    > Majka

    KOBIETA NA GRUPIE !!!! I nikt nie zauwazyl ??? :)))

    Witamy pierwsza przedstawicielke plci pieknej na pl.misc.budowanie ;) Moze sie tu
    kultura troche poprawi :P
    pozdr.

    --
    Adam