  • 11. Data: 2009-09-18 16:59:32
    Temat: Re: Jaka zima w tym roku?
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ma ktos juz przecieki od gorali?

    Siedzi baca na przyzbie, ida cepry w gory.
    -Baco, bedzie pogoda ?
    Baca spojrzal w niebo i mowi: bedzie.
    Cepry poszly, a baca mruczy do siebie:
    ale cholera wi, kiedy.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 12. Data: 2009-09-18 17:11:12
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ma ktos juz przecieki od gorali?
    > Nie wiem jak front robót zabezpieczyc na jesien.

    Nie od górali ale od myszy. Zapowiada się wczesna i mroźniejsza od ubiegłej.
    Przynajmniej na Podlasiu. Myszy już od kilku dni pchają się do domów. W
    zeszłym roku pojawiły się dopiero w drugiej połowie października.

  • 13. Data: 2009-09-18 20:34:41
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    mirek <f...@w...pl> napisał(a):

    > Ma ktos juz przecieki od gorali?
    > Nie wiem jak front robót zabezpieczyc na jesien.

    Górale to nie wiem ale indianie już trzeci sezon zbierają chrust, znaczy się
    zima sroga będzie ;)
    pzdr., PB

  • 14. Data: 2009-09-18 22:08:30
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nie od górali ale od myszy.

    Święta prawda - patrz na myszy.
    A górale powiedzą taką prognozę, za którą będzie więcej dutków :D