  • 1. Data: 2010-03-14 21:51:04
    Temat: Jaki niedrogi nawóz na trawnik?
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Witam.
    Mam ok. 30 arów trawnika na podłej glebie - glina z piaskiem (gdzieniegdzie
    kilka cm nawiezionego przeze mnie czarnoziemu). Jak to tanio nawozić? Przy
    takiej powierzchni odpadają wszelkie Substrale itp., bo musiałbym chyba
    wziąć kredyt na nawóz - Substral kosztuje kilkadziesąt złotych i nie
    wystarcza nawet na 1/10 mojego trawnika... Może jest jakiś tani sposób, żeby
    zasilić trawę i nie zbankrutować? Nie wierzę, żeby rolnicy wydawali takie
    ogromne pieniądze na nawożenie np. rzepaku.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 2. Data: 2010-03-14 21:52:32
    Temat: Re: Jaki niedrogi nawóz na trawnik?
    Od: "Cezar" <5...@a...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tani sposób, żeby zasilić trawę i nie zbankrutować? Nie wierzę, żeby
    > rolnicy wydawali takie ogromne pieniądze na nawożenie np. rzepaku.

    polifoska hydrofoska itp itd

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4944
    (20100314) __________

  • 3. Data: 2010-03-15 06:56:45
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Cezar pisze:

    > polifoska hydrofoska itp itd

    ... kupowana nie w hipermarketach, a sklepach dla rolników.
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-03-17 11:19:35
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Zgadza się.
    Jedna uwaga ode mnie. Po nawożeniu Polifoską trawa rosła jak głupia i nie
    nadążałem kosić.
    Jacek