  • 1. Data: 2014-12-06 18:22:44
    Temat: Jaki prąd przez kabel położony w podłogówce
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zapomniałem położyć jeden kabel i teraz kłopot mam.
    Ile prądu można bezpiecznie przesłać przez 5 żyłowy 2.5kw (typowy OWY)
    jeżeli położony jest pod styropianem ogrzewania podłogowego i na dodatek
    w peszlu?
    Policzyłem*, że około 21A/f dało by się bezpiecznie szarpnąć, ale wolę
    zapytać - może ktoś ma praktyczną wiedzę na ten temat.

    Irek.N.
    * o ile da się toto policzyć, część współczynników musiałem założyć.