  • 1. Data: 2013-02-27 08:57:30
    Temat: Jaki sposób na prusaki ...:(
    Od: Małamissss <m...@g...com>

    Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

  • 2. Data: 2013-02-27 09:33:01
    Temat: Re: Jaki sposób na prusaki ...:(
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Feb 2013 08:57:30 +0100 osobnik zwany Małamissss
    napisał:

    > Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Znacie jakiś sposob
    > zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

    Prusakolep :)
    MSPANC

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-02-27 11:02:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-27 08:57, Małamissss pisze:
    > Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    > Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??
    Najważniejsze pytanie: te prusaki to się u Ciebie lęgną, czy wędrują od
    sąsiadów?
    Jacek

  • 4. Data: 2013-02-27 13:28:58
    Od: "MaciejP" <n...@o...pl>

    > Najważniejsze pytanie: te prusaki to się u Ciebie lęgną, czy wędrują od
    > sąsiadów?
    > Jacek

    I pamiętaj - na jednego jakiego zobaczysz przypada 10 ukrytych po kątach ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2013-02-27 21:40:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2013-02-27 21:40:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Małamissss wrote:
    > Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    > Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

    może Napoleona? ;-)

  • 7. Data: 2013-02-28 22:59:07
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-02-27 08:57, Małamissss pisze:
    > Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    > Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??
    użyłem u znajomej żelu blattanex czy jakoś tak, ale żel. Bo inne środki
    których używała nie zadziałały.
    Nie likwiduje od razu tylko po czasie ok 5 dni. Spokój od 6 miesięcy.
    Było tego mnóstwo :)
    dwie tubeczki, bardzo malutkie chyba 5 gram. kropelki co pół metra w
    rożnych miejscach, również przy wywietrznikach i drzwiach.

  • 8. Data: 2013-03-09 12:33:54
    Od: "newsman" <n...@n...problem>

    Użytkownik "Małamissss" napisał w wiadomości grup

    Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

    _______________________

    Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawały od Ruskich.
    Tyle, ze to leczenie dżumy cholerą...

  • 9. Data: 2013-07-12 10:57:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Jul 2013 02:02:11 -0700 osobnik zwany szymon87pal
    napisał:

    > Mnie już z dwóch mieszkań udalo sie pozbyc karaluchów

    a macie jakiś sposób na wytrucie spamerów?

  • 10. Data: 2013-07-12 11:02:11
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 12:33:54 UTC+1 użytkownik newsman napisał:
> [...]
    >

    > Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawały od Ruskich.

    Mnie już z dwóch mieszkań udalo sie pozbyc karaluchów (prusaków) za pomoca tego
    srodka www.konieckaralucha.cba.pl. Naprawde polecam