  • 1. Data: 2010-10-07 12:06:06
    Temat: Jaki to kwiatek?
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Tutaj jest zdjęcie:

    http://grody.republika.pl/

    Kupiłem go w sklepie i pewno przemoczyłem, bo stracił większość liści;
    pięknie rsł, kwitnie nadal ładnie. Chciałbym sobie kupić jeszcze raz taki
    sam ale nie wiem o co pytać...

  • 2. Data: 2010-10-07 15:54:03
    Temat: Re: Jaki to kwiatek?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > Kupiłem go w sklepie i pewno przemoczyłem, bo stracił większość liści;
    > pięknie rsł, kwitnie nadal ładnie. Chciałbym sobie kupić jeszcze raz taki

    http://www.swiatkwiatow.pl/dipladenia-mandevilla--di
    pladenia-id408.html

  • 3. Data: 2010-10-07 20:26:18
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Tak! Dziękuję... Z opisów wynika, że chyba nie bardzo przeżyje zimę na
    balkonie...

  • 4. Data: 2010-10-07 21:06:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2010 22:26:18 +0200, salonowiec napisał(a):

    > Tak! Dziękuję... Z opisów wynika, że chyba nie bardzo przeżyje zimę na
    > balkonie...
    >
    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    pladenia-id408.html

    Przeżyje w domu - przytnij za długie pędy i trzymaj w chłodnym, jasnym
    miejscu, nie podlewajac zbyt wiele, bo roślina przycięta oraz w okresie
    spoczynku nie potrzebuje tyle wody.
    Moja dipladenia przechowywana jest już 3 rok, przycinana i wiosną
    odżywająca oiodrastająca - moze jutro zrobię zdjęcie :-)