    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jaki wałek do malowania?
    Date: Thu, 25 Nov 2010 21:41:49 +0100

    Podpowiedzcie coś, bo mnie zaraz coś trafi...

    Cały dom mam do pomalowania. Maluję ręcznie, wałkiem (za porady kupienia
    superduper pistoletu dziękuje z góry).
    Pierwszy wałek kupiłem marki Castorama. Nawet nie był zły, wychodziły z
    niego farfocle, fakt, ale było to opanowywalne. Tylko po kolejnym kubełku
    farby wyłysiał trochę.
    Kolejny wałek, mając na uwadze te farfocle, kupiłem taki ze średniej półki,
    Dolphin Professional, czy coś takiego. Malowało się nim fajnie, od marki
    Castorama był o wiele bardziej chłonny. Tylko... ppo pomalowaniu nim raptem
    połowy jednego pokoju samym podkładem, zaczął się pruć, jak karakuły po
    przegranej bitwie z molami, farfocle z niego wyłaziły na potęgę, dodatkowo
    jakieś nitki się odkręcać zaczęły.

    Najwyższa półka w Castoramie to jakieś wałki profi, nie pamiętam marki, ale
    cenę mają mniej więcej trzykrotnie wyższą od tych castoramowych i ze dwa
    razy wyższą od tych dolphinów. Czy są tez od nich 2-3 razy lepsze? Albo
    inaczej: czy możecie polecić wałek, który nie farfocli się na ścianie? czym
    malują zawodowcy (ci nie używający pistoletu)?

    J.