  • 21. Data: 2009-07-24 12:14:13
    Temat: Re: Jakie drzwi między garażem a przedsionkiem?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6be11b9f-ae0e-4e04-ab8f-cf926b8c172c@a7g2000yqk
    .googlegroups.com...
    On 23 Lip, 10:05, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > rzeczywiście może być problem. Chyba w ogóle lepiej wstawić wszystkie
    drzwi wewnętrzne po tynkach ale przed szlichtą...

    Drzwi wewnętrzne wstawiac na samym końcu. Juz po kafelkach i panelach. wtedy
    nie ma żadnych problemów.

    Kris

  • 22. Data: 2009-07-24 17:05:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >stalo i płyno -palnej

    A gaz to jak palny, plyno czy gazowo? Innymi slowy, czy do gazowych tez?

    >Jak ościeżnica "regulowana" to IMHO nie ma problemu. Jak nie to

    Regulowane sa ale chyba nie wysokoscia?

    >rzeczywiście może być problem. Chyba w ogóle lepiej wstawić wszystkie
    >drzwi wewnętrzne po tynkach ale przed szlichtą...

    Nie sadze, trudniej technicznie prowadzic rurki podlogowki np. Ukladanie
    gresu tez problematyczne ze wszgledu na docinki. Chyba jednak na koncu
    lepiej. Zastanawia mnie tylko ten prog z uszczelka przy drzwiach
    przeciwpozarowych. Jak to technicznie wymierzyc i te pewnie lepiej wstawic
    przed posadzka.

    Pozdro.. TK