  • 11. Data: 2016-09-12 12:27:01
    Temat: Re: Jakie kołki karton-gips
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:nr5uh3$33f$3@dont-email.me...

    > Nada się to do gk klejonego do betonu?

    Nie. Musi mieć wolną przestrzeń za płytą K-G.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2016-09-12 12:28:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Nada się to do gk klejonego do betonu?

    nie. Molly wymaga pustej przestrzeni za płytą

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-09-12 12:28:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > No tak sobie też miarkuję ;-)
    > Szukam tylko czegoś tańszego bo fischer drogi cholera.

    > I tak chyba zrobię, część uniwersalnych i część slimaków

    W paczce z plastikowymi ślimakami powinieneś dostać narzędzie do ich
    wkręcania: płaski długi trzpień z końcówką do wkrętarki. Jak nie będzie, to
    dokup oddzielnie - jest bardzo pomocne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 14. Data: 2016-09-12 12:33:31
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 12.09.2016 10:37, quent wrote:
    > Jakie polecilibyście kołki do karton-gipsu?
    > Systuacja jest taka, że muszę powiesić ok. 200szt. ram do obrazów w
    > pewnym budynku.

    Obyś kabli nie przewiercił. Są systemy klejone. Jak lekkie to jak znalazł.

  • 15. Data: 2016-09-12 12:36:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-12 o 12:19, yabba pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    g-mocowan/mocowania-uniwersalne/ux-kolek-uniwersalny

    molly-materialow-pustych-scian-gipsowokartonowych-p-
    71.html

    > Przyznaję, że sprawdzają się do cięższych przedmiotów.
    > Ale trzeba wiedzieć jaka dokładnie jest ściana. Inne są do pojedynczej
    > płyty K-G, a inne (dłuższe) do podwójnej. Za płytą musi być wolna
    > przestrzeń.

    > Kilka procent takich kołków rozpadło mi się przy instalacji. Najczęściej
    > odpadało to kółeczko z ząbkami, które miało zapobiegać obracaniu się.
    > Śruba nie trzyma, ale nie ma jak wyjąć kołka.
    >

    > Za to zdecydowanie NIE polecam tego:
    > http://www.hexagon.biz.pl/oferta/kolek-rozporowy-pus
    tych-przestrzeni-wkretem-p-65.html?cPath=17

    Ja to generalnie ze wszystkimi plastikowymi miałem problemy, im mniejsza
    średnica tym większe.
    Najpierw musiałem kilka razy 'rozruszać' kołem trzymając kombinerkami i
    dopiero potem do płyty, bo taki wyjęty z pudełka w większości przypadków
    obracał się w otworze zamiast zacisnąć.

    --
    Pete