  • 1. Data: 2010-07-30 07:13:27
    Temat: Jakie okna
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Witam, postanowiliśmy wymienić stare okna w bloku na nowe plastki.
    Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
    Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?
    Serdeczności, Ada

  • 2. Data: 2010-07-31 14:38:58
    Temat: Re: Jakie okna
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-07-30 09:13, Ada pisze:
> [...]
    > Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
    > Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?

    może tutaj coś odpowiedniego znajdziesz
    http://www.oknoplan.pl/

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?104737-kt%
    C3%B3re-lepsze-okna-DOBROPLAST-VEKA-czy-moze-SALAMAN
    DER

    osobiście polecam okna na profilu salamander.
    z kolorem na zewnątrz.

    --
    Mel

  • 3. Data: 2010-07-31 22:48:37
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Ada pisze:
> [...]
    > Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
    > Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?

    A czemu plastikowe? Może drewniane bądź aluminiowe?

  • 4. Data: 2010-08-01 07:31:23
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > A czemu plastikowe? Może drewniane bądź aluminiowe?

    Drewniane szwedzkie zgniły na dole i przeciekały, więc do drewna mam
    uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...
    Wezmę chyba Vekę od Janika- co sądzicie?

  • 5. Data: 2010-08-01 12:24:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Ada pisze:
> [...]
    > uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...
    > Wezmę chyba Vekę od Janika- co sądzicie?

    Dzięki za informację, w sumie to dziwne, że zgniły, a też zastanawiałem
    się nad drewnem.

  • 6. Data: 2010-08-11 09:26:23
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Ada" <A...@o...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >
    >Drewniane szwedzkie zgniły na dole i przeciekały, więc do drewna mam
    >uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...

    Ja mam okna veluxa(*), siedza 12 lat i nie chca gnic pomimo ciaglego kontaltu z woda,
    oczywiscie
    trzeba wiecej o nie dbac niz o plastiki, ale platiki zolkna, a tu mozesz
    pobejcowac...

    *okna na poddaszu

  • 7. Data: 2010-08-11 09:49:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:26:23 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    woda, oczywiscie
    > trzeba wiecej o nie dbac niz o plastiki, ale platiki zolkna, a tu mozesz

    Wymieniliśmy drewniane okna na plastikowe ze stalowym profilem wewnątrz,
    3-komorowe wystarczą do domu. Drzwi tarasowe przesuwane takoż. Nie białe -
    faktura i kolor "stary dąb", więc nie boją się żółknięcia czy innego
    odbarwienia. Super wykonanie, do złudzenia jak drewniane - mają nawet
    fazowanie krawędzi jak w oknach drewnianych. Po pierwszej zimie same dobre
    doświadczenia. Polecam - firma Pawlik.