  • 1. Data: 2010-07-31 07:33:31
    Temat: Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Zależy nam na jakości, względnie łatwym czyszczeniu / odporności na
    zarysowania (podobno tańsze Bosche i Electroluxy albo się rysują, albo
    zostają plamy, albo jedno i drugie). Piekarnik elektryczny, mogą być
    szyny teleskopowe, aczkolwiek opinie na temat tego i innych rozwiązań w
    piekarnikach mile widziane. Co do płyty, mile widziane opinie nt.
    ergonomii - czy rozsądnie rozstawione palniki, żeby jednym garnkiem nie
    przesuwać drugiego, a także, czy np. płomień nie nagrzewa (nie daj Boże
    topi) pokręteł. Czy lepsze pokrętła z boku, czy z przodu itd.

    Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
    inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem
    w 2 tys.

    cisiek[]>

  • 2. Data: 2010-07-31 17:38:42
    Temat: Re: Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    cisiek pisze:
> [...]
    >
    > Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
    > inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem

    To jeszcze dla utrudnienia - czym się różni od strony funkcjonalności (i
    co lepsze) piekarnik z płytą kupowany osobno od kuchni
    gazowo-elektrycznej do zabudowy?
    cisiek@[]>

  • 3. Data: 2010-08-01 18:04:50
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    cisiek wystukał:

    > To jeszcze dla utrudnienia - czym się różni od strony funkcjonalności (i
    > co lepsze) piekarnik z płytą kupowany osobno od kuchni
    > gazowo-elektrycznej do zabudowy?
    > cisiek@[]>

    Piekarnik z płytą ustawiasz jak chcesz - na przykład płytę w ciągu
    roboczym, a piekarnik gdzies obok wyżej, jak ci wygodnie.

    Płytę wpasowujesz w blat roboczy, nie masz problemu z że blat od szafki
    się ciut odsunie od kuchenki (albo kuchenka od blatu) i coś tam
    wpadnie/pocieknie, wytrzeć ani wyciągnąć nie ma jak bez odsuwania któregoś
    kawałka...

    Kuchenka ma chyba szanse być tańsza niz piekarnik+płyta, ale nie robiłam
    porównania cen, to tylko wrażenie.

    Tak na szybko.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-

  • 4. Data: 2010-08-01 19:22:04
    Od: Fieta <m...@g...com>

    On 31 Lip, 09:33, cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
    > inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem

    Pierwsze skojarzenie: nie kupować płyty gazowej, tylko indukcyjną -
    właśnie ze względu na sprzątanie w kuchni i czyszczenie samej płyty.
    Fakt, nie jest taniej.
    Piekarnik z kolei polecam otwierany na bok - nam wyszło najwygodniej i
    jesteśmy zadowoleni od 4 lat z elektroluxa, można zamieniać drzwiczki
    stronami.
    pzdr, mf

  • 5. Data: 2010-08-03 22:39:52
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    nie chwalę się ale jak coś mi działa i się nie psuje i nie męczy
    czyszczeniem to napiszę:
    http://www.hotpoint-ariston.pl/ha/productsheet.do?pr
    oductId=53766PL
    bajer bo nie ma żadnej gałki za którą zbiera się kurz, tłuszcz, itp
    oraz:
    http://www.nokaut.pl/plyty-gazowe/plyta-gazowa-hotpo
    int-ariston-td-640-s-ix-ha.html
    no tu trzeba przetrzeć co jakiś czas szybę-blat ale spoko..

    no i koszty optymalne

    pzdr
    ia