  • 1. Data: 2010-05-28 21:46:53
    Temat: Jakie przewody wyprowadzić do ogrzewania?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Ponieważ instalacja elektryczna już skończona a do tynków jeszcze mam trochę
    czasu więc chciałbym poprowadzić jeszcze przeowdy do sterowników pokojowych
    ogrzewania.

    WIem gdzie bedzie kocioł, wiem gdzie rozdzielacze i wyjścia do
    poszczególnych pomieszczeń, oraz miejsca gdzie zamontowane będą sterowniki
    pokojowe i teraz pytanie:

    Jakie przewody wyprowadzić do sterowników ogrzewania i z jakich miejsc?
    Czy od miejsca gdzie jest sterownik pokojowy do kotła czy do rozdzielacza?

    Pozdrawiam
    Bartek