  • 31. Data: 2011-03-27 00:42:10
    Temat: Re: Jakie to pomidory?
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-03-27 01:05, Ikselka pisze:

    > http://davesgarden.com/guides/pf/go/108516/
    > "Seed Collecting:
    > N/A: plant does not set seed, flowers are sterile, or plants will not come
    > true from seed"
    > Czyli wszystko jasne :-(((
    > A jednak spróbuję... wbrew rozsądkowi.

    Disease Resistance:
    Tobacco Mosaic (T)

    I smutni panowie z Monsanto przyjadą do Ciebie z fakturką i umową ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 32. Data: 2011-03-27 00:43:06
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-03-27 01:42, Aicha pisze:

    > Disease Resistance:
    > Tobacco Mosaic (T)
    >
    > I smutni panowie z Monsanto przyjadą do Ciebie z fakturką i umową ;)

    A tak z tym GMO wojowałaś. Szkoda, że nie na własnym poletku.

  • 33. Data: 2011-03-27 09:39:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 01:42:10 +0100, Aicha napisał(a):

    > Disease Resistance:
    > Tobacco Mosaic (T)
    >
    > I smutni panowie z Monsanto przyjadą do Ciebie z fakturką i umową ;)

    Tak, do moich dwóch krzaków. I oczywiście udowodnią mi ponadto, które to ze
    150 posiadanych.
    Szukaj innych ziarenek.

  • 34. Data: 2011-03-27 09:43:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 01:43:06 +0100, Aicha napisał(a):

    > A tak z tym GMO wojowałaś. Szkoda, że nie na własnym poletku.

    Odporność na wirus mozaiki tytoniowej uzyskuje się prze hodowanie odmian
    mieszańcowych POMIDORA - gdzie Ty tu widzisz GMO? Że "mozaika tytoniowa"? -
    oj, głupia kobieto... Rozumując identycznie możesz stwierdzić, ze sama
    jesteś GMO, bo sie możesz zarazić chorobą odzwierzęcą...

  • 35. Data: 2011-03-27 10:12:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > A tak z tym GMO wojowałaś. Szkoda, że nie na własnym poletku.

    Nauczając: "odmiany mieszańcowe" to odmiany uzyskane z krzyżówek RÓŻNYCH
    odmian w obrębie tego samego GATUNKU - to tak, jakby Murzyn miał dzieci z
    Chińczykiem np.
    Ponownie pytam, skad Ci się GMO wzięło?

  • 36. Data: 2011-03-27 11:22:12
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-03-27 12:12, Ikselka pisze:

    > to tak, jakby Murzyn miał dzieci z Chińczykiem np.

    To raczej z gruntu niemożliwe. Hint -> płeć (dziob, dziob, mniam, mniam).

    > Ponownie pytam, skad Ci się GMO wzięło?

    Stąd, że się nie rozmnaża? Murzyn z Chińczykiem nie mogą mieć potomstwa
    (a raczej, dla ścisłości, Murzyn z Chinką albo Chińczyk z Murzynką,
    żebyś się znowu nie przyssała)?

  • 37. Data: 2011-03-27 11:53:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 13:22:12 +0200, Aicha napisał(a):

    > Murzyn z Chińczykiem nie mogą mieć potomstwa
    > (a raczej, dla ścisłości, Murzyn z Chinką albo Chińczyk z Murzynką,
    > żebyś się znowu nie przyssała)?

    Nauczająco:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zambo

    I daj już sobie spokój, bo się tymi swoimi "ziarenkami" zupełnie zatuczysz,
    a ja ze smiechu zejdę przed czasem.

  • 38. Data: 2011-03-27 11:55:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > To raczej z gruntu niemożliwe. Hint -> płeć (dziob, dziob, mniam, mniam).

    Murzyn z Chińczykiem jako przedstawiciele gatunku, płci nie okresliłam.

    > Stąd, że się nie rozmnaża?

    To pytanie czy odpowiedź? - wszystko jedno, bo czy jedno, czy drugie, to i
    tak głupie. No nie masz pojęcia o wyobrażeniu. Żenua.

  • 39. Data: 2011-03-27 16:55:25
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka presented the following explanation :

> [...]
    > oj, głupia kobieto... Rozumując identycznie możesz stwierdzić, ze sama
    > jesteś GMO, bo sie możesz zarazić chorobą odzwierzęcą...

    http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=3133
    Wg tego źródła prawdopodobieństwo wykorzystania tej metody wobec
    tańszych GMO jest znikoma. Tym bardziej, że google przy haśle mozaika
    tytonowa i mozaika pomidorowa wyrzucaja sterty informacji o
    zastosowaniu GMO i nic na temat naturalnej oporności pomidorów.

    A co do odmian mieszańcowych jako roślin nie GMO -
    przykład:
    POMIDOR POD OSŁONY
    ATERON F1 - Średnio późna odmiana mieszańcowa, wysokorosnąca typu LSL (
    z genem przedłużonej trwałości).

    http://www.warzywnictwo.com.pl/1571__Odmiany-warzyw-
    do-produkcji-towarow

    Czyli jak zwykle, mieszanka braku wiadomości i naiwnego myślenia, że
    nikt tego nie sprawdza.

  • 40. Data: 2011-03-28 06:41:05
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > To może dynię piżmową chcesz, zanim co do czego?

    Kupiłem jeszcze pomidor Stupice, podobno wyjątkowo wczesny,52 dni.Owoce mają być
    niewielkie,krzak wysoki.
    mirzan