  • 31. Data: 2010-08-10 19:15:28
    Temat: Re: Jakie urządzenia do zabudowy?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i3s2m7$87d$1@news.onet.pl...

    > A widzisz, mylisz się. Jednak to działa. Mam bezpośrednie porównanie dwóch
    > lodówek tego samego producenta i widać różnicę w świeżości warzyw czy też
    > ograniczenie pojawiania się pleśni jak coś zapomni się wyrzucić.

    Co działa?
    Strefy były w latach '70. Wiadomo że mięso bliżej parownika (obecnie przy
    plecach) i na dole. Nabiał wyżej i na drzwiach. Niektóre rzeczy lepiej
    przykrywać inne nie. Przydaje się opakowanie próżniowe.
    To wszystko było w PRL, tylko się tak ładnie nie nazywało.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2010-08-10 19:42:16
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przykrywać inne nie. Przydaje się opakowanie próżniowe.
    > To wszystko było w PRL, tylko się tak ładnie nie nazywało.

    Chyba okupacyjne. Jak nie widzisz różnicy w lodówkach z lat 70-tych i
    współczesnych to nie mamy o czym rozmawiać bo najwyraźniej nie masz bladego
    pojęcia o co chodzi w tych strefach.

  • 33. Data: 2010-08-10 19:55:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i3sa2u$tk4$1@news.onet.pl...

    > Chyba okupacyjne. Jak nie widzisz różnicy w lodówkach z lat 70-tych i
    > współczesnych to nie mamy o czym rozmawiać bo najwyraźniej nie masz
    > bladego pojęcia o co chodzi w tych strefach.

    Wyjaśnij mi jeśli nie szkoda Ci Twego cennego czasu.

  • 34. Data: 2010-08-10 20:04:58
    Od: "Silver" <r...@o...pl>

    > Jak coś jest ładne, to jest to praktyczne bo się lepiej czuję w takim
    > otoczeniu. Dobre samopoczucie jest bardzo praktyczne.

    heh, ładne jest praktyczne, dobre :)

  • 35. Data: 2010-08-10 20:09:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Wyjaśnij mi jeśli nie szkoda Ci Twego cennego czasu.

    Wystarczy przeczytać poprzedni post. Róznica dotyczy warzyw i wędlin, a nie
    jakiś jajek czy nabiału.
    Jak chcesz szczegóły to sobie poczytaj na stronach producentów o co chodzi.
    Ja mogę tylko potwierdzić różnicę w przechowywaniu w/w produktów, nie są
    wysuszone na wiór lub zgniłe.

  • 36. Data: 2010-08-10 20:15:39
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i3sbl7$2q0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Jak chcesz szczegóły to sobie poczytaj na stronach producentów o co
    > chodzi. Ja mogę tylko potwierdzić różnicę w przechowywaniu w/w produktów,

    Poważnie mówię, wyjaśnij.
    Kiedy są wysuszone, a kiedy nie są?

  • 37. Data: 2010-08-13 04:28:15
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jan Werbiński* wdusil[a] knefle:

    >Kupujesz wszystko Bosch/Siemens i juz

    Zdecydowanie szkoda kasy.

  • 38. Data: 2010-08-13 05:22:21
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jan Werbiński* wdusil[a] knefle:

    >Jestem zbyt ubogi, aby było mnie stać na remont z powodu zalania chaty przez
    >kiepską pralkę Beko.

    Ale takich analogii dupnych to nie podawaj.

  • 39. Data: 2010-08-13 05:44:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
    > *Jan Werbiński* wdusil[a] knefle:

    > Zdecydowanie szkoda kasy.

    Nie każdego stać na kupowanie tanich rzeczy.

  • 40. Data: 2010-08-13 05:58:47
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jan Werbiński* wdusil[a] knefle:

    >Nie każdego stać na kupowanie tanich rzeczy.

    Ale marka (dowolna) juz tak z ~15lat temu przestala byc wyznacznikiem jakosci.