  • 1. Data: 2010-08-07 06:45:12
    Temat: jaki klej ?
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Czym przykleić plastykowe
    haczyki do płytek, glazury ?
    Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

  • 2. Data: 2010-08-07 09:10:54
    Temat: Re: jaki klej ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?

    Plastyk plastykowi nierówny. Podobnie jak plastik plastikowi. Jedne się klei
    tym, inne owym, jeszcze inne - praktycznie rzecz biorąc niczym.
    Na takie wieszaczki skuteczne bywają cyjanoakryle (Kropelka, SuperGlue,
    Cyjanopan itp.), ale wieszak i płytke trzeba dokładnie odtłuścić (spirytus,
    benzyna). Natomiast, jeśli wieszak ma elastyczną przyssawkę, to jest to
    prawdopodobnie polietylen i tego nie skleisz niczym.

    > Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    > i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

    Ośmiorniczka, to do niczego się nie nadający szajs. Może papier tym można
    skutecznie kleic, nic więcej.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-07 09:41:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 08:45:12 +0200, atman napisał(a):

    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?
    > Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    > i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

    Distal. Obie powierzchnie odtłuścić, do czasu zaschnięcia kleju przytrzymać
    haczyk plastrem, bo zjedzie w dół.

  • 4. Data: 2010-08-07 10:43:10
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    t...
    > Dnia Sat, 7 Aug 2010 08:45:12 +0200, atman napisał(a):

    > Distal. Obie powierzchnie odtłuścić, do czasu zaschnięcia kleju
    > przytrzymać
    > haczyk plastrem, bo zjedzie w dół.

    Distal też nie daje rady a w kropelkę nie wierzę.
    Na tych haczykach wiszą kubki ...

  • 5. Data: 2010-08-07 12:12:50
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?
    > Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    > i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

    dwustronna taśma klejąca, ale nie taka w rolce, tylko gotowe
    kwadraciki czy kółka, specjalnie do haczyków, są z takiej jakby pianki
    gr.1,5-2mm, przyklejałem takimi ceramiczne wieszaki, na których wiszą
    ręczniki i szlafroki i nie odpadają, firmy bodajże 3M (te przyklejki
    nie ręczniki)...

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-08-07 13:20:29
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    gr.1,5-2mm, przyklejałem takimi ceramiczne wieszaki, na których wiszą
    ręczniki i szlafroki i nie odpadają, firmy bodajże 3M (te przyklejki

    Witam!

    Moge potwierdzic tylko ze tasma dwustronna 3M (piankowa) podola temu
    zadaniu. Mialem oryginalne wieszaczki metalowe (stalowe) na zwyklej tasmie
    dwustronnej. Mniej wiecej po paru godzinach odpadly... Jako ze posiadalem
    rolke tasmy 3M (szer ok 1 cm gr ~1.5mm) dobrze oczyscilem powierzchnie
    haczyka jak i plytki (izopropanolem). Od tego czasu czyli 3-4 miesiace zaden
    haczyk nie odpadl. Wisi na nim dosyc ciezki recznik frotte.
    A co wazniejsze glazura nie posiada gladkiej lustrzanej powierzchni,co
    tylko potwierdza jakosc tej tasmy.
    Mozna kupic gotowce o zblizonych ksztaltach, tak jak opisano w powyzszym
    poscie, natomiast w przypadku nietypowych ksztaltow mozna podocinac z takiej
    tasmy w rolce.

    Pozdrawiam!
    KM

  • 7. Data: 2010-08-09 06:31:57
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    atman rzecze:
    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?

    Ja przykleiłem klejem na gorąco z pistoletu i trzyma :-)

    --
    Dominik (& kąpany)