  • 21. Data: 2009-03-29 23:13:32
    Temat: Re: Jutro wstawiają okna
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    http://test.oknotest.pl/download/veca-perfectline.pd

  • 22. Data: 2009-03-29 23:18:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]

    > Profile Veka (plaskie, naprawdopodobniej Perfectline). Na stronie Veki
    > jest mowa o "poradniku producenta", jednak samego dokumentu nie udalo mi

    Strona 53/56 tam są te wkładki. W zależności od wielkości i ciężaru muszą
    być odpowiednie. Powiem tak... wątpię, że są właściwe !

    Jakoś musicie wykonać badanieco wsadzili w te okna. Może zrobić małe
    wycięcie od strony muru ? Później to zapianować.
    Ja po moich przejściach do dzisiaj nie wierze, że wszystkie okna mam
    zrobione dobrze mimo, że stałem przy produkcji ale nie przez cały czas.

  • 23. Data: 2009-03-29 23:22:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jarek M." <j...@w...pl> wrote in message
    > ---------------------------------
    > Zgadza się, pisałeś i mając w pamięci Twoje doświadczenia zapowiedziałem
    > że jeśli coś wzbudzi moje podejrzenia bez wahania rozetnę jeden profil.

    Jeszcze jedno... rób zdjęcia jutro !!! Szczególnie zrób zdjęcie pod kątem
    tak żeby było widać wkręty czy gną plastik czy nie. One są po obwodzie
    ramiaków.
    Rób zdjecia wszystkiego. A kotwy jak ci mówimu co fugę kołek rozporowy do
    kotwy. Od góry i od dołu też muszą montować. A w fudze kołek rozporowy
    najlepiej siedzi.

  • 24. Data: 2009-03-29 23:26:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > Zgadza się, pisałeś i mając w pamięci Twoje doświadczenia zapowiedziałem
    > że jeśli coś wzbudzi moje podejrzenia bez wahania rozetnę jeden profil.

    I jeszcze jedno. Nie daj sobie wmówić, że piana służy do usztywniania czy
    montażu. Piana ma tylko izolować. Okno ma się trzymać na kotwach sztywno.
    Jak podejdziesz i szarpniesz ma być sztywne.
    Pianę to bym dał 2-składnikową Soudala. 31zł za flaszke w castoramie. Drożej
    2x niż zwykła piana ale....

  • 25. Data: 2009-03-30 00:06:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 00:22:14 +0200, kiki napisał(a):

    > Dać 1 kotwę co fugę muru czyli co 25cm

    Przesada :)

    --
    best regards,
    scream

  • 26. Data: 2009-03-30 00:27:45
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > Ja po moich przejściach do dzisiaj nie wierze, że wszystkie okna mam
    > zrobione dobrze mimo, że stałem przy produkcji ale nie przez cały czas.

    Nie no nie mam pytań...
    Uwielbiam Cię czytać kiki.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 27. Data: 2009-03-30 00:43:42
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
> [...]

    To jest dokładnie tak jak piszę. Opowiem ci historyjkę z kafelkarzem. Stałem
    nad nim w dzień to smarował folią w płynie i następnego dnia, po wyschnięciu
    folii kładł płytki. Jednego dnia mnie nie było i pytam, zaniepokojony
    tempem, czy dał folię, dałem, a zdejmijmy kafeleki... Były na miękkim kleju.
    Patrzę nie ma. Więc kazałem zdjąć kafle, obmyć, zagruntować, odczekać,
    zagruntować odczekać, folia, odczekać, folia odczekać i kłaść. Na końcu mu
    nie zapłaciłem, bo uciekł.
    Postawiłem mu warunek, że ma skończyć całość etapu robót albo zero kasy, bo
    następny po nim weźmie tyle co on mimo, że część będzie zrobiona.
    Przepędziłem drania.
    Fachowcy mają nas za nic.

  • 28. Data: 2009-03-30 06:11:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > uciekł. Postawiłem mu warunek, że ma skończyć całość etapu robót albo zero
    > kasy, bo następny po nim weźmie tyle co on mimo, że część będzie

    czy jak kupujesz samochód to jedziesz do fabryki i pilnujesz jak go robią?

  • 29. Data: 2009-03-30 06:34:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 30 Mar, 08:11, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czy jak kupujesz samochód to jedziesz do fabryki i pilnujesz jak go robią?

    W fabryce są normy ISO i kontrola jakości. Jeżeli ktoś coś spieprzy
    przy samochodzie to kontrola jakości to wychwyci i robotnikowi się za
    to dostanie. Jeśli kontrola tego nie wychwyci to "wychwyci" to klient.
    Po numerze samochodu i części wytwórca dojdzie kto spieprzył i znowu
    się oberwie komu trzeba. Natomiast fachowiec kładący kafelki jest bez
    żadnej kontroli nie wspominając norm ISO.
    Nie ma jak tych przypadków porównywać!

    W tym wypadku kiki skontrolował jakość i jaka była chyba nie muszę
    mówić .... A przecież umawiał się też na sposób położenia tych kafli
    (na folię w płynie i "fachowiec" o tym wiedział i tak z początku
    robił). Fachowiec pomijając ten etap chciał dokonać oszustwa, czyli
    dostać kasę za robotę której nie wykonał (bo przecież sam się nie
    przyznał). Czemu bronisz psuja -partacza?
    ;-)

    Jak widać trzeba kontrolować "fachowców" tak jakby to była fabryka
    samochodów.... szkoda że nie zawsze starcza na to czasu.... Wszystko
    co mam spierdzielone na budowie, to to co było robione kiedy nie
    patrzyłem im na ręce .......
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 30. Data: 2009-03-30 12:24:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    > się oberwie komu trzeba. Natomiast fachowiec kładący kafelki jest bez
    > żadnej kontroli nie wspominając norm ISO.

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    jesteś naiwny jak dziecko

    normy ISO nie służą wbrew pozorom poprawie jakości tylko służą unormowaniu
    obrotu dokumentów. Wiele osób myśli (nawet na stanowiskach) że jak firma ma
    ISO to jest lepsza niż ta bez ISO. A ISO to wielki gówno.

    Dla fabryki liczy sie tylko ilość produkcji i cena, ilość ma być maks cena
    minimum, jakość sie już dawno przestała liczyć, popatrz jakiej jakości są
    samochody produykowane współcześnie.