  • 21. Data: 2009-07-17 11:08:27
    Temat: Re: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3pltp$dqi$1@opal.futuro.pl...

    > "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Był jeden As dzisiaj i powiedział, że zrobi podbudowę z piasku
    > wymieszanego z cementem i zagęźci to. Hmm
    > To ma byc cała podbudowa.
    > Przesłuchania robie wykonawców.

    Lampą po oczach im?

    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-07-17 11:19:53
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    kiki pisze:

    > Był jeden As dzisiaj i powiedział, że zrobi podbudowę z piasku wymieszanego
    > z cementem i zagęźci to. Hmm
    > To ma byc cała podbudowa.
    > Przesłuchania robie wykonawców.

    Kostka to nawierzchnia rozbieralna więc każ mu podpisać, że będzie
    rozbierał to wszytko jak ten cement zwiąże

  • 23. Data: 2009-07-17 11:36:11
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    >Kostka to nawierzchnia rozbieralna więc każ mu podpisać, że będzie
    >rozbierał to wszytko jak ten cement zwiąże

    Ale ja na serio nie wiem jak to zrobić i jak dopilnować. W okolicy
    widziałem, że wszystkim mieszali cement z piaskiem, kładli kostkę i polewali
    wodą.
    Może jest to kolejna głupota, która sie panoszy?
    Ustalcie chłopcy zeznania jak to powinno być wykonane, bo już sam nie wiem
    :-)

  • 24. Data: 2009-07-17 12:06:51
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    kiki pisze:

> [...]
    > Może jest to kolejna głupota, która sie panoszy?
    > Ustalcie chłopcy zeznania jak to powinno być wykonane, bo już sam nie wiem

    Jeśli zrobisz to tylko na cemencie z piaskiem nie będzie to zbyt trwałe
    a przy okazji kostka zwiąże z podbudowa. Zrób z zagęszczonym kruszywem,
    masz dwie wersje w postach powyżej, na samym piasku i każ sobie osadzić
    obrzeża czy tam krawężniki na ławie betonowej.

  • 25. Data: 2009-07-17 13:12:31
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    >i każ sobie osadzić obrzeża czy tam krawężniki na ławie betonowej.

    A ta ława betonowa to jakich wymiarów, chodzi o szerokość i głębokość?
    Jak to ma być wykonane? Kiedy korytowanie, a kiedy te ławy ?

  • 26. Data: 2009-07-17 13:26:34
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    kiki pisze:
    > "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ta ława betonowa to jakich wymiarów, chodzi o szerokość i głębokość?
    > Jak to ma być wykonane? Kiedy korytowanie, a kiedy te ławy ?

    w przypadku obrzeży gr. 8cm wystarczy (szer/wys)20cm na 10cm z B10 lub B15
    w przypadku krawężników 15cm ława 25cm/15cm
    Najpierw korytowanie, następnie osadzanie krawężników i obrzeży na ławie
    a potem dajesz poszczególne warstwy podbudowy.

  • 27. Data: 2009-07-17 21:10:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    kiki pisze:

    >Kostka to nawierzchnia rozbieralna więc każ mu podpisać, że będzie
    >rozbierał to wszytko jak ten cement zwiąże

    A po co to rozbierać?

    Kris

  • 28. Data: 2009-07-18 15:10:36
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com>

    On 17 Lip, 15:12, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ta ława betonowa to jakich wymiarów, chodzi o szerokość i głębokość?
    > Jak to ma być wykonane? Kiedy korytowanie, a kiedy te ławy ?

    Zrobili-nie zrobili, dali-nie dali. Jak mnie ząb boli to idę do
    stomatologa. Są kierownicy budów, inspektorzy nadzoru. Zapłać, a
    otrzymasz i ich opinię i jakiś rysunek. Każde odstępstwo kosztuje.
    Piasek to się do piaskownicy sypie. Ewentualnie , odpowiedni, do
    wypełniania spoin. Pozdrawiam