  • 11. Data: 2011-06-16 17:06:50
    Temat: Re: Kanał, ale na zewnatrz.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeżeli decydowałbyś się na inwestycję jaką jest wykonanie kanału, to ja
    > będąc na Twoim miejscu kupiłbym sobie podnośnik słupowy. Ma wszystkie
    > zalety kanału i ani jednej jego wady chyba że wystawanie w górę traktuje
    > jako wadę ale ona IMHO kompensuje się z wnikaniem wgłąb kanału.

    ale ponoc trzeba robic jakies dozory techniczne czy jakies insze badania
    dziwne wykonywac.

  • 12. Data: 2011-06-16 18:12:13
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:itdd71$ql5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > ale ponoc trzeba robic jakies dozory techniczne czy jakies insze badania
    > dziwne wykonywac.

    Pewnie tak jeżeli się użytkuje zawodowo powodując narażenie innych. Nie mam
    pewności, ale wydaje mi się że na żadnym podnośniku nie widziałem nr rej
    UDT.
    Nawet jeżeli, to wiesza sie tabliczkę " urządzenie nieczynne" i nie
    przeprowadza kontroli. Znajomy tak ma z windą towarową w biurowcu -
    oficjalnie jest nieczynna i wyłączona z eksploatacji
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2011-06-24 10:27:35
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Jeśli z auta na podnośniku wyjmiesz ciężki silnik z ciężką skrzynią, to
    reszta lubi fiknąć do tyłu.
    Takie rzeczy raczej na kanale.

    -----