  • 1. Data: 2013-05-11 23:50:25
    Temat: Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
    wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
    uszkodzić pralki

  • 2. Data: 2013-05-12 00:09:47
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 maja 2013 23:50:25 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
    > Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
    >
    > wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
    >
    > uszkodzić pralki

    Cały czas czekam na pytanie czy papier toaletowy można prać. Po tym co napisałeś będę
    już niedługo czekał.

  • 3. Data: 2013-05-12 11:09:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 May 2013 23:50:25 +0200, sebcio napisał(a):

    > Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
    > wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
    > uszkodzić pralki

    http://witaaminkaa.blox.pl/2012/02/Testujemy-Kapsulk
    i-piorace-firmy-Ariel.html
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 4. Data: 2013-05-12 11:21:28
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2013-05-12 11:09, Ikselka pisze:

    > http://witaaminkaa.blox.pl/2012/02/Testujemy-Kapsulk
    i-piorace-firmy-Ariel.html

    Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
    rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

  • 5. Data: 2013-05-12 13:57:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 May 2013 11:21:28 +0200, sebcio napisał(a):

    i-piorace-firmy-Ariel.html

    > Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
    > rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

    Ano właśnie :-)

  • 6. Data: 2013-05-12 16:29:40
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-05-12 11:21, sebcio pisze:

    i-piorace-firmy-Ariel.html

    > Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
    > rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

    Lekarstwa ty widział?
    Tam to już jest od usranej wieczności.