  • 1. Data: 2013-05-13 11:07:02
    Temat: Pralka do zabudowy. Dylematy.
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Czy to ma jakiś sens?
    Z reguły zaleca się by drzwiczki były uchylone. Da się to jakoś pogodzić jeśli są też
    zewnętrzne drzwi (od szafki)?
    I jak z wymianą urządzenia? Czy jest jakiś standard odnośnie rozmiaru czy później
    trzeba szukać jakiś konkretnrych modeli i mieć szczęście by nowy egzemplarz zmieścił
    się w miejscu po starym?

    Jan Koval

  • 2. Data: 2013-05-13 18:07:52
    Temat: Re: Pralka do zabudowy. Dylematy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 May 2013 11:07:02 +0200 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > Czy to ma jakiś sens?
    > Z reguły zaleca się by drzwiczki były uchylone.

    żeby nie zgniło? to już raczej nieaktualne

> [...]
    > Czy jest jakiś standard odnośnie rozmiaru czy później trzeba szukać
    > jakiś konkretnrych modeli i mieć szczęście by nowy egzemplarz zmieścił

    podobnie jak wszystkie urządzenia AGD rozmiary są zestandaryzowane.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?