  • 1. Data: 2009-05-04 19:30:55
    Temat: Kiedy gres?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    W sobote panowie "wyleli/sypali/ulozyli" mi posadzke. Na razie beton olewam.
    Poolewam tak do soboty i chcialbym ulozyc gres w kotlowni, by ustawic
    zasobnik, podlaczyc solara, kociol i ogolnie spiac tematy hydrauliczne.
    Pytanie, kiedy mozna zaczac ukladac gres w pomieszczeniach bez ogrzewania
    podlogowego, a kiedy z ogrzewaniem podlogowym? Podlogowke zapewne trzeba
    wczesniej wygrzac, nie mam niestety jeszcze instalacji gazowej wewnatrz - w
    fazie projektu i to bedzie musialo poczekac. Czy tam gdzie nie ma podlogowki
    czekac, az posadzka wyschnie, czy moge juz powiedzmy za tydzien po malu
    klasc gres??

    Pozdro.. TK