  • 1. Data: 2010-04-22 20:47:57
    Temat: Kiedy kosić trawę po oprysku
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    We wtorek opryskałem trawniki środkiem Fernando na chwasty wieloliścienne.
    Dziś już widac pierwsze efekty więdnięcia.
    Mam pytanie: kiedy kosić trawniki, żeby mieć jak najlepszy efekt
    unicestwienia chwastów?
    Jeden sąsiad radzi czekać, aż chwasty całkiem zwiędną, a drugi radzi zrobić
    to już teraz.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-22 22:12:53
    Temat: Re: Kiedy kosić trawę po oprysku
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jacek wrote:
    > Jeden sąsiad radzi czekać, aż chwasty całkiem zwiędną, a drugi radzi
    > zrobić to już teraz.

    ten pierwszy ma rację.

    moon

  • 3. Data: 2010-04-23 04:42:58
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > unicestwienia chwastów?
    > Jeden sąsiad radzi czekać, aż chwasty całkiem zwiędną, a drugi radzi

    W instrukcji dot. zastosowanego środka pewnie jest napisane po jakim czasie
    od zabiegu następuje całkowite unicestwienie chwastów. Skoro podsiew
    zalecają po 6 tygodniach to kosiłbym dopiero po 3 tygodniach od zastosowania
    tego środka. Spory korzeń szczawiu lub mniszka zanim padnie to ze trzy
    tygodnie miną.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-04-23 05:16:25