    From: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kiedy kosić trawę po oprysku
    Date: Fri, 23 Apr 2010 06:42:58 +0200

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqqclo$ril$1@news.task.gda.pl...
    > We wtorek opryskałem trawniki środkiem Fernando na chwasty wieloliścienne.
    > Dziś już widac pierwsze efekty więdnięcia.
    > Mam pytanie: kiedy kosić trawniki, żeby mieć jak najlepszy efekt
    > unicestwienia chwastów?
    > Jeden sąsiad radzi czekać, aż chwasty całkiem zwiędną, a drugi radzi
    > zrobić to już teraz.

    W instrukcji dot. zastosowanego środka pewnie jest napisane po jakim czasie
    od zabiegu następuje całkowite unicestwienie chwastów. Skoro podsiew
    zalecają po 6 tygodniach to kosiłbym dopiero po 3 tygodniach od zastosowania
    tego środka. Spory korzeń szczawiu lub mniszka zanim padnie to ze trzy
    tygodnie miną.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba