  • Data: 2011-01-20 14:53:46
    Temat: Kierunek drzwi wewnetrznych
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem...
    Mam do Was pytanie o kwestię formalną odnośnie drzwi wewnętrznych.

    Dom przygotowuję do odbioru i mam w jednej łazience jedne drzwi - do
    holu i drugie drzwi - do sypialni.

    Te do holu otwierają się normalnie - na zewnątrz, a drzwi
    łazienka/sypialnia otwierają się do łazienki.

    Drzwi do kotłowni otwierają się na zewnątrz - myślę, że tak jest
    logicznie, bo i miejsca w kotłowni mam mało.

    W pokojach drzwi otwierają się do wewnątrz pokoi. Z garażu do pom.
    gospodarczego w stronę pom. gosp.

    Czy są jakieś normy regulujące takie sprawy jak kierunek otwierania
    drzwi? Nie chcę, żeby mi znowu robili schody przy odbiorze budynku.

    pozdr
    Robert G