    From: kaszpir <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kilka pytań - ogrzewanie
    Date: Fri, 18 Jun 2010 02:54:50 -0700 (PDT)

    Witam !

    Mam jeszcze kilka pytań. Cały czas mieszkałem w bloku więc nigdy nie
    "martwiłem" się o piec i itd ;)
    Jak było mi za zimno to odkręcałem termostat na grzejniku ;-)

    Ale wracając do pytań:

    Piec na ekogroszek z podajnikiem (zapewne Elektromet 15KW)

    W niektórych pomieszczeniach (łazienka,przedpokój,kuchnia) ma być
    ogrzewanie podłogowe.
    W łazience będzie także grzejnik drabinkowy , w innych pomieszczeniach
    grzejniki stalowe.

    Obecnie w mieszkaniu mam zawory termostatyczne elektroniczne (moge
    ustawić sobie godziny i temperatury z optymalną temperaturą i itd ...)
    Mam na nich ustawione temperatury "dzienne" i "nocne" i wszytko mi się
    automatycznie reguluje.

    Czy w przypadku posiadania pieca na ekogroszek z podajnikiem +
    ogrzewanie podłogowe + ogrzewanie - grzejniki stalowe jest możliwości
    także ustawienia różnych temperatur w różnych pokojach i nimi
    "sterowanie".
    Czy starczą takie elektroniczne termostaty montowane na grzejniki ?
    A co w przypadku ogrzewania podłogowego ???

    Najbardziej by mi pasowały termostaty na grzejnikach ale co z
    regulacją ogrzewania podłogowego ?

    Widziałem że na allegro są jakieś sterowniki pokojowe , ale wolałbym
    aby sterowanie było na grzejnikach ...

    Czy jeśli mam termostaty na grzejnikach i np. wyłącze termostaty lub
    zmniejsze temoperaturę na nich to automatycznie piec będzie działał na
    "słabszych" mocach i zużywał mniej opału ?