  • 11. Data: 2011-08-23 20:14:43
    Temat: Re: Klej i siatka na styropian
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:
    > Jest to duzy blad w sztuce?

    Ja chyba też taki mam..., ale nie uważam tego za błąd :-)

    Po co Ci potrzebne oddychanie betonu???
    Nic mu się nie stanie - nie udusi się :-)))

    pozdr
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-08-24 04:43:14
    Od: hk <h...@k...pl>

    W dniu 2011-08-23 07:32, jagr pisze:

    > Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    >

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > Oddycać to mają ściany po przyklejeniu styropianu :-) I wielu z nas
    > oddychają :-)
    >
    > A co to, ściana żyje, żeby oddychała?
    > Jeszcze nie widziałem oddychającej ściany.

    Kiki pisze nie o tym, że tak jak my "płucami oddychają", tylko o tym, że
    fachowcy robią takie dziury, że jakby ściana jednak chciała i miała
    czym, to by spokojnie mogła oddychać...

  • 13. Data: 2011-08-24 12:13:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <h...@k...pl> wrote in message news:j31vgm$9ch$1@bgp.inds.pl...

    > Kiki pisze nie o tym, że tak jak my "płucami oddychają", tylko o tym, że
    > fachowcy robią takie dziury, że jakby ściana jednak chciała i miała czym,
    > to by spokojnie mogła oddychać...

    To ciekawe, że opinia o oddychaniu ściany pod ociepleniem stale jest
    pielęgnowana. Nawet spotykam się z tym, że zalecają 1cm szczelinę i wloty
    powietrza :-)