  • 11. Data: 2010-08-08 22:09:03
    Temat: Re: Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4c5f1d6e@news.home.net.pl...

    > A jakieś źródła podasz, czy niezupełnie?
    > Bo ja jedno podam: http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3922956
    > I prawie pasuje do twojego ale jak to w reklamie - prawie robi różnicę.
    > Masz lepsze źródło?
    >
    > A ogólnie, to w/g mnie tworzy się właśnie taki podział - klimatyzacja, to
    > dwuczłonowe urządzenie, natomiast klimatyzator - jednoczęściowe, z rurą,
    > bądź z nawilżaczem.

    Źródłem jest mój mózg. Niezastąpiony i najlepszy.
    Dodatkowo powiem, że mam monitoring temperatur i wilgotności w swoim domu
    kilkoma sensorami (TFA Nexus) i zapisywane jest to do pliku z wykresami.
    Pozwala mi to obserwować między innymi efekt działania klimatyzacji.
    Użytkuję klimę w samochodzie i dwa splity w biurze/domu. Jeden z nich
    zamontowałem samodzielnie. Einhell, Fujitsu inverter.

    Jeśli jesteś katolikiem, to wiesz o co biega z dogmatami.
    Zapamiętaj sobie nowy dogmat. Klimatyzacja to split, albo nic! Potem
    patrzysz na firmę. Polecam Daikin, LG, Fujitsu, Mitsubishi, reszta to gówno
    i ono też się opłaca dla małej intensywności. Potem patrzysz ile decybeli
    daje wewnętrzna i zewn. Następnie jaki współczynnik mocy przepompowanej do
    pobranej. I tyle. Koniec dogmatu.

    Zastosuj się do tego. Albo i nie i wtedy przyjdź na grupę opowiedzieć jak
    się dałeś zrobić...
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-08-10 21:58:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jan Werbiński pisze:

    > Jeśli jesteś katolikiem, to wiesz o co biega z dogmatami.
    > Zapamiętaj sobie nowy dogmat. Klimatyzacja to split, albo nic!

    Napisałem coś innego?

    > Potem patrzysz na firmę. Polecam Daikin, LG, Fujitsu, Mitsubishi,
    > reszta to gówno i ono też się opłaca dla małej intensywności.

    Patrz, a to co ja kupiłem - jakiś chińczyk działa nonstop, 24 godziny na
    dobę i chłodzi serwerownię małą.

    > Potem patrzysz ile decybeli daje wewnętrzna i zewn.

    Dla mnie to nie ma znaczenia - w serwerowni trochę więcej szumu wiele
    nie zmieni.

    > Następnie jaki współczynnik mocy przepompowanej do pobranej. I tyle. Koniec
    dogmatu.

    > Zastosuj się do tego. Albo i nie i wtedy przyjdź na grupę opowiedzieć
    > jak się dałeś zrobić...

    Przeczytaj moje wypowiedzi i powiedz, czy dałem się zrobić, chyba, że
    nie do mnie to skierowane, w takim wypadku źle odpowiedziałeś.

  • 13. Data: 2010-08-11 05:27:56
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Napisałem coś innego?

    Być może źle Cię zrozumiałem, ale wydawało mi się, że piszesz o przenośnym
    nie-splicie.

    > Patrz, a to co ja kupiłem - jakiś chińczyk działa nonstop, 24 godziny na
    > dobę i chłodzi serwerownię małą.

    U mnie też Einhell tak działa. Do drugiego pomieszczenia zamówiłem Fujitsu.
    I dlatego tak zalecam.

> [...]
    >
    > Przeczytaj moje wypowiedzi i powiedz, czy dałem się zrobić, chyba, że nie
    > do mnie to skierowane, w takim wypadku źle odpowiedziałeś.

    Nie chce mi się sprawdzać do kogo to było kierowane. To nieistotne.