  • 51. Data: 2020-06-15 10:10:37
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2020 09:23:29 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    lokalizacja - jakas procedura zatwierdzenia zakładania konta jest przez telefon, smsa
    wysyłają. Tego nie użyłem bo dało sie emailem.

    > Powiem ci, że odważny jesteś, ja w komputerze i telefonie poblokowałem wszelkie
    możliwe przesyłanie danych. Jak bym coś takie przeczytał w instrukcji klimy to bym
    się zaczął mocno obawiać. Swego czasu Musk przestrzegał przed sztuczną inteligencją.
    Kto jak kto ale ten facet może coś o tym powiedzieć.

    to tylko klima :-) Ma mechanizmy dostępu z zewnątrz, ale nie sądzę zeby je
    wykorzystywano. Zapewne jest gdzies tam furtka dla służb, i gdybym był WażnąPersoną
    to bym mógł sie obawiać. Ale ja uczciwy szarak jestem, nawet gdyby ktos przeczytał
    moja pocztę/obejrzął fotki to nic z tego nie wynika, gołych bab tam nie ma :)

    b.

  • 52. Data: 2020-06-15 10:21:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    gołych bab tam nie ma :)

    Może dlatego chcą cie śledzić -:)
    K.

  • 53. Data: 2020-06-15 10:38:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Czy nie jesteś przypadkiem w moich okolicach, bo to mniej więcej
    > ta sama odległość.

    "Nasze okolice" dzieli odległość około 2,2 tysiąca km w linii prostej.
    Samochodem nawet do Lizbony będzie tylko 3,3 tysiąca. A to, że "mam
    dostęp" oznacza tylko tyle, że kiedyś w przeszłości telefon został
    sparowany z jakąś klimą, więc wciąż mógłbym nią sterować, gdybym nie
    oddalił się tak bardzo.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2020-06-15 10:45:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 10:21, Kadar pisze:

    > gołych bab tam nie ma :)
    >
    > Może dlatego chcą cie śledzić -:)

    No, o gołych chłopach nie wspomniał.

  • 55. Data: 2020-06-15 11:34:07
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-15 o 10:38 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > "Nasze okolice" dzieli odległość około 2,2 tysiąca km w linii prostej.

    Na ścisłość, to w linii nie do końca prostej, tylko lekko łukowatej.

    3723 km? No to spod Milanówka jak nic wychodzi Pawłodar,
    północno-wschodni Kazachstan.

    Mateusz

  • 56. Data: 2020-06-15 11:52:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Na ścisłość, to w linii nie do końca prostej, tylko lekko łukowatej.

    Linii prostej w sensie geodezyjnym, czyli po kole wielkim w geometrii
    sferycznej.

    > 3723 km? No to spod Milanówka jak nic wychodzi Pawłodar,
    > północno-wschodni Kazachstan.

    Też się teraz zastanawiam skąd ta odległość się wzięła. W Pawłodarze
    jako żywo nigdy nie byłem. Być może ten pilot nie bierze danych z GPS,
    tylko z geolokalizacji IP, a tam jakieś proxy było. Ja też nie mieszkam
    w Milanówku ani w okolicach (za to córka tam kupuje całkiem sympatyczny
    dom), ale z drugiej strony Warszawy.

    Jarek

    --
    Truskawki w Milanówku,
    Tamten ganeczek w dzikim winie

  • 57. Data: 2020-06-15 19:15:35
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > "Nasze okolice" dzieli odległość około 2,2 tysiąca km w linii prostej.
    > Samochodem nawet do Lizbony będzie tylko 3,3 tysiąca.

    Z Lizbony tutaj to już rzut kamieniem.
    K.

  • 58. Data: 2020-06-15 19:16:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > No, o gołych chłopach nie wspomniał.

    Bo takiego to widzi w lustrze to o czym tu mówić.
    K.

  • 59. Data: 2020-06-15 22:16:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 10:10, Budyń pisze:
> [...]
    > jestem, nawet gdyby ktos przeczytał moja pocztę/obejrzął fotki to nic
    > z tego nie wynika, gołych bab tam nie ma :)

    Nawet nie zdajesz sobie sporawy jakim wspaniałym narzędziem dla włamywaczy może być
    taki klimatyzator, system grzewczy czy zdalny odczyt liczników energii elektrycznej i
    wody, czy choćby kamery lub co gorszego system alarmowy z dostępem internetowym.
    O ile systemy alarmowe i kamery są w miarę zabezpieczane o tyle systemy grzewcze czy
    też telemetryczne dość łatwo można podglądać. Z takich danych bardzo łatwo jest się
    zorientować w jakich porach dnia i o jakich godzinach nikogo nie ma w domu, a do
    domowego Wi-Fi jest się w stanie włamać każdy bardziej rozgarnięty dzieciak.

  • 60. Data: 2020-06-16 00:33:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Z Lizbony tutaj to już rzut kamieniem.

    No to do Lizbony w linii prostej mam jakieś 2,75 km.

    --
    Jarek