  • 71. Data: 2020-06-17 19:29:27
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 11:11, Cezary pisze:

    > Zobaczyłem w firmie, że mam zmontowany KAISAI, już powinienem się bać?

    KAISAI są całkiem przyzwoite.

  • 72. Data: 2020-06-17 22:45:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Nie wpadnę, ale z innego powodu. Szykowałem się na wiosenną
    > wizytę u znajomych, ale mi ten mały zakręcony pokrzyżował plany.

    To szybko korzystaj z okazji i gdzieś zakotwicz się na wakacje bo przepowiadają, że
    na jesieni wróci.

  • 73. Data: 2020-06-17 22:47:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Zobaczyłem w firmie, że mam zmontowany KAISAI, już powinienem się bać?

    Szybko wykasuj zdjęcia gołych ... nie wiem kogo ale to wszystko jedno.
    K.

  • 74. Data: 2020-06-17 22:49:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ludzie, wbrew wrażeniu wyniesionemu z przeglądania internetu, sa jeszcze dość
    normalni. A ze nie gadają o tym? Politpoprawnosc zabija ludzkie odruchy. Nawet jak
    mam opory w kwesti na przykład lgbtqwerty to przecież nie powiem o tym bo wyjdę na
    homofoba, ot takie klimaty

    I tak i nie ale to już inna opowieść i długa. Takie opowieści najlepiej snuje się
    przy whisky i kominku.
    K.

  • 75. Data: 2020-06-17 23:27:45
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2020-06-17 o 22:47, Kadar pisze:

    > Szybko wykasuj zdjęcia gołych ... nie wiem kogo ale to wszystko jedno.
    > K.

    Poczekam, potestuję, google zapowiada specjalny szyfrowany katalog na
    gołe zdjęcia - zobaczymy czy moja klima się nimi rozgrzeje :)

    CezaryT

  • 76. Data: 2020-06-18 17:56:40
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Poczekam, potestuję, google zapowiada specjalny szyfrowany katalog na
    > gołe zdjęcia - zobaczymy czy moja klima się nimi rozgrzeje :)

    Uważaj żeby cię nie zmroziło.
    K.

  • 77. Data: 2020-06-18 18:25:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 00:30, Kadar pisze:

    > To może wpadniesz na wakacje.
    > K.

    Teraz to strach do was jechać na wakacje bo się komary tygrysie do was
    sprowadziły.

    --
    Janusz

  • 78. Data: 2020-06-18 19:06:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > To szybko korzystaj z okazji i gdzieś zakotwicz się na wakacje
    > bo przepowiadają, że na jesieni wróci.

    Oj, bo zrobę roboczą ispekcję w tej haciendzie, co to ma być do
    końca miesiąca wybrana i nabyta!

    --
    Jarek

  • 79. Data: 2020-06-18 23:57:59
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Teraz to strach do was jechać na wakacje bo się komary tygrysie do was
    > sprowadziły.

    Nic mi o tym nie wiadomo, jakieś bliższe szczegóły tej plagi?
    Na razie tylko Niemcy mogą przyjeżdżać na Mallorce. Wyspy są już wyłączone z ogólnych
    obostrzeń. Tam można sobie lecieć i wrócić ale już na stały ląd nie można. Jak do tej
    pory we wszystkich prowincjach obowiązuje zakaz opuszczania ich i przekraczania
    granic prowincji. I jest obowiązek chodzenia w maskach. Niektórzy przebąkują, że może
    to potrwać do jesieni.
    K.

  • 80. Data: 2020-06-19 00:02:19
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Oj, bo zrobę roboczą ispekcję w tej haciendzie, co to ma być do
    > końca miesiąca wybrana i nabyta!

    Z tym końcem miesiąca się komplikuje. Zakaz wjazdu do innej prowincji i na razie nie
    mogę niczego obejrzeć. Właścicielka pewnie nie będzie robiła problemów z
    przedłużaniem i tak nikt w tej chwili nie przyjedzie a jak się zbuntuje to jeszcze
    powiem, że nie płacę a ona i tak nic nie może zrobić. Jest zakaz wyrzucania
    kogokolwiek nawet za niepłacenie.
    Nie ma problemu, zapraszam na inspekcję tylko wpierw niech ta hacienda w końcu
    będzie.
    K.