  • 1. Data: 2010-08-22 11:00:03
    Temat: Kocioł ELEKTROMET
    Od: "Hector" <m...@v...pl>

    Witam!!
    Przymierzam się do kupna ww kotła
    http://allegro.pl/item1185247784_elektromet_kociol_z
    e_sterowaniem_15kw_okazja.html
    Czy warto go kupić, czy lepiej w podobnej cenie coś lepszego?
    Czy może używa ktoś? Jakieś za i przeciw?
    pzdr Maciej

  • 2. Data: 2010-08-23 06:02:22
    Temat: Re: Kocioł ELEKTROMET
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > http://allegro.pl/item1185247784_elektromet_kociol_z
    e_sterowaniem_15kw_okazja.html
    > Czy warto go kupić, czy lepiej w podobnej cenie coś lepszego?
    > Czy może używa ktoś? Jakieś za i przeciw?

    ja mam elektromet eko-kwp 25kW - jest to kociol na ekogroszek z
    automatycznym podajnikiem. Uzywam go od 2008r i w sumie nie mam uwag. Pali
    dobrze, nie gasnie, obsluga jest dosc prosta. Dla mnie jedyny minus to
    sterownik - ma na sztywno ustawiony priorytet grzania CWU, ale podobno
    nowsze wersje juz sa poprawione. Do kotlowni zagladam raz na tydzien dosypac
    wegla, wybrac popiol i wyczyscic co jakis czas sadze. Jesli chodzi o
    trwalosc - ciezko cos powiedziec, 2 lata uzywania to za malo.

    pozdr!
    --
    Tomek