    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kociol co bez gazu
    Date: Mon, 27 Jan 2014 10:32:09 +0100

    Witam!

    Instalacja CO jest napełniona wodą, instalator podłączył kocioł CO, niestety
    gazowania spóźnia się z włączeniem gazu (jakieś problemy formalno-prawne -
    nie znam szczegółów). Cześć domu jest ogrzewana nagrzewnicą elektryczną do
    ok. 10 stopni, ale gdzieniegdzie temperatura spada do okolic zera i znajomy
    boi się że mu mogą popękać rurki. Wymyśliliśmy żeby wymusić obieg wody w
    instalacji CO to podłączymy jakąś pompkę i dzisiaj mam tam podjechać i
    zrobić małą prowizorkę, ale tak sobie rano na trzeźwo pomyślałem, że może
    dałoby się włączyć kocioł w jakimś trybie serwisowym czy coś podobnego by
    wymusić tylko pracę pompy.

    Pytanie czy da się coś takiego zrobić i jeśli tak to jak? Kocioł to jakiś
    jednofunkcyjny kondensat Junkersa. Nie wiem, który ale one pewnie różnią się
    tylko mocą palnika. Ps. do kotła jest jakieś sterowanie ale jeszcze nie
    podłączone, więc jeśli nie da się tego zrobić na kotle tylko w sterowniku
    pokojowym to też proszę o informację.

    Pozdrawiam
    Ergie