  • 1. Data: 2009-12-27 11:02:15
    Temat: Koło Reflex - o co z tym chodzi?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>

    Witam serdecznie,

    Mam w domu miskę sedesową Koła z powierzchnią Reflex. Wg. producenta,
    niby ma pomagać w utrzymaniu czystości, np. zgdonie z tym co napisano w
    linku:

    http://porady.kolo.com.pl/reflex-kolo-czystosc-dosko
    nala.html

    Problem w tym, że u mnie jest dokładnie odwrotnie: wszystko się
    niemożliwie lepi do tej ceramiki, wręcz trzeba miejscami szorować żeby
    toto umyć. Nie mówiąc już o braku połysku, powierzchnia to co najwyżej
    półmat. Było tak od początku, zanim nawet trąciłem to jakimś
    detergentem. Spust wody jest ok, idzie dużo i z sensownym ciśnieniem.

    Miałem do tej pory przez grubo ponad 10 lat jakąś tanią michę Cersanitu
    i samo się spłukaniem wody, czy za pomocą detergentu czyściło na błysk...

    Coś mam "zespute" i reklamować czy to takie jest i takie ma być "dobre,
    bo polskie"? :) jak to mówią - bug or feature?

    Pozdr,
    Tomek