  • 11. Data: 2013-03-02 22:14:43
    Temat: Re: Komin - na jakiej wysokości wlot
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A pomysl jaki piec chcesz miec - > komin mozesz budowac potem juzwidzialm
    > kilka budow co komin budowali na koncu razm z wiezba. Ja od poczatku
    > wiedzialm co chce miec i tak mi zbudowali.

    No kiedy to właśnie ten moment. W Pn blachę kładą :)

    Irek.N.

  • 12. Data: 2013-03-02 22:19:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > rozumiem ze oferta jest ciekawa dla sprzedawcy a ty za 2 lata piec zmienisz na
    węgiel :-) Daj jakies szczegóły tej oferty, policzymy razem :-)

    Nie, to nie tak. W temacie jest _utylizacja substancji szkodliwych_.
    Temat rzeka, papierologii mnóstwo i nie mam pojęcia jak to się zakończy
    i czy będzie opłacało.
    Na razie nie ma o czym rozmawiać, ale ewentualna możliwość blokuje mi
    wybór rodzaju pieca.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2013-03-03 16:58:34
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiedzialm co chce miec i tak mi zbudowali.

    No kiedy to właśnie ten moment. W Pn blachę kładą :)

    Tydzineń temu :)
    --
    .:Artur:.

  • 14. Data: 2013-03-03 17:04:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:

    > Właśnie tutaj jest problem. Planowałem Ekogroszek, ale pojawiła się
    > ciekawa oferta z olejem. Trwają negocjacje (głównie z urzędnikami).

    z olejem warto policzyc wszytkie koszty...

    bo kocioł jest zwykle droższy..

    a na olej trzeba zamontowac zbiorniki które tez kosztują kaskę...

  • 15. Data: 2013-03-09 19:25:03
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    Pytanie, jest jakaś zalecana/standardowa wysokość na której montuje się
    krąg z wlotem do komina spalinowego?

    Zadano mi pytanie, a nie bardzo mogę na nie odpowiedzieć. Pieca jeszcze
    nie wybrałem, więc dopasowania nie ma jak zrobić.

    Irek.N.

    zrób sobie wysoko i kup kocioł z górnym czopuchem

  • 16. Data: 2013-03-16 13:41:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > zrób sobie wysoko i kup kocioł z górnym czopuchem

    Tak też się stało :) THX.
    Pieca co prawda jescze nie ma (bo i technologia nie wybrana).

    Miłego.
    Irek.N.