  • 1. Data: 2010-12-23 08:01:11
    Temat: Kontakty i przerzut napięcia
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    Witam! Okazało się, że kontakty Ospel Ton nie mają śrubek tylko zaciski, a
    nowa technologia prowadzi do tego, że nie ma rozet pod sufitem, tylko
    poączenie w puszkach gniazd i kontaktów.
    Tak się składa, że z tego kontaktu idzie jeszce dalej zasialnie i mam obawy,
    czy zacisk p[odoła obciążeniu prądowemu? Co Wy na to? Jka to zrobić?

  • 2. Data: 2010-12-23 09:16:06
    Temat: Re: Kontakty i przerzut napięcia
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak się składa, że z tego kontaktu idzie jeszce dalej zasialnie i mam
    > obawy, czy zacisk p[odoła obciążeniu prądowemu? Co Wy na to? Jka to

    To powinno działać ale dla pewnosci spytaj elektryka, bo my twojej
    instalacji ani przełaczników nie widzimy.

    b.

  • 3. Data: 2010-12-23 09:26:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-12-23 09:01, Adax pisze:
> [...]
    > Tak się składa, że z tego kontaktu idzie jeszce dalej zasialnie i mam
    > obawy, czy zacisk p[odoła obciążeniu prądowemu? Co Wy na to? Jka to zrobić?

    Zawsze mozesz uzyc vago i zrobic odczep do kontaktu. Tak jak na
    pierwszym obrazku: http://www.elika.com.pl/pl,osprzet_kabl,198.php

  • 4. Data: 2010-12-23 11:16:58
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Zawsze mozesz uzyc vago i zrobic odczep do kontaktu. Tak jak na
    > pierwszym obrazku:http://www.elika.com.pl/pl,osprzet_kabl,198.
    php

    nie widziałem twoich kontaktów, ale takie 'wciskane" mają na ogół po
    dwa otwory na złącze, więc działa to jak ta kostka wago (choć może nie
    tak niezawodnie)
    BTW dlatego wszystkie kontakty na jednej linii zrobiłem bez
    przecinania przewodu, robiąc "oczka"... ale gniazda były na śrubki...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-12-23 12:33:12
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    i.googlegroups.com...
> [...]
    > BTW dlatego wszystkie kontakty na jednej linii zrobiłem bez
    > przecinania przewodu, robiąc "oczka"... ale gniazda były na śrubki...

    Dzięki! W porządku, przynajmniej gniazdka są na śrubki i u mnie, więc mam
    nadzieję, że w kontaktach te złączki jakoś wytrzymają, chociaż ja im
    niestety nie do końca ufam :)