  • 1. Data: 2013-05-06 18:26:41
    Temat: Kosiarka do trawy, zapalanie
    Od: "Tami" <t...@w...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy dobrze lokuje ten post?

    Mam kosiarke 'staruszke' Husqvarna z silnikiem Briggs. To kosiarka prosta,
    3.5 KM z bocznym wyrzutem, bez kosza.
    Ostatnio cos mi nawala zapalanie. Jak jest zimna to zapali, ale jak troche
    popracuje to jest z tym bardzo ciezko - szarpie z 20 razy.
    Jak popracuje dluzszy czas i jak ja wylaczam, to silnik samoczynnie jeszcze
    kilka sekund pracuje, tak wyglada jak by byl samozaplon., wczesny zaplon

    Rozbieralem ja tzn. zbiorniczek z gaznikiem. Wymienilem na nowa
    uszczelke/membrane w gazniku, przeczyscilem wszystkie otworki/dysze itp.
    Dalej to samo, pali jak smok i nie mozna zapalic jej po jakims czasie pracy
    jak jest goraca.
    Co moze byc za przyczyna?

  • 2. Data: 2013-05-06 19:41:25
    Temat: Re: Kosiarka do trawy, zapalanie
    Od: Zansibar <c...@y...com>

    W dniu 2013-05-06 18:26, Tami pisze:
> [...]
    > uszczelke/membrane w gazniku, przeczyscilem wszystkie otworki/dysze itp.
    > Dalej to samo, pali jak smok i nie mozna zapalic jej po jakims czasie

    Przepraszam za trywializm, ale sprawdzałeś poziom oleju? Jak dawno temu
    wymieniany był?
    Zanzibar

  • 3. Data: 2013-05-06 21:38:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > uszczelke/membrane w gazniku, przeczyscilem wszystkie otworki/dysze itp.
    > Dalej to samo, pali jak smok i nie mozna zapalic jej po jakims czasie

    A przypadkiem nie zalewa świecy?
    Spróbuj ją wykręcić, odczekać chwilę, aż paliwo odparuje i wkręcić ponownie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2013-05-07 01:51:21
    Od: "Ozon" <s...@b...ru>

    Użytkownik "Tami" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uszczelke/membrane w gazniku, przeczyscilem wszystkie otworki/dysze itp.
    > Dalej to samo, pali jak smok i nie mozna zapalic jej po jakims czasie

    Skoro masz samozapłon i nie możesz odpalić ciepłej, to znaczy, że daje za
    dużo benzyny i zalewa.
    Za bogata mieszanka.
    Dopiero jak postoi i benzyna wyparuje - zapali.
    Dlategoteż pali jak smok.

    Ozon

  • 5. Data: 2013-05-07 16:22:27
    Od: "Tami" <t...@w...pl>

    In news:km9fl7$jk1$1@speranza.aioe.org,
    *Ozon* <s...@b...ru> typed:
> [...]

    > dużo benzyny i zalewa.
    > Za bogata mieszanka.
    > Dopiero jak postoi i benzyna wyparuje - zapali.

    Rozebralem gaznik i jak sie okazalo iglica sie zacinala i dlatego zalewala.
    Przeczyscilem wszystko i hula jak nowa ;-)

    Co dziwne, ze nie bylo tego widac na swiecy, po odkreceniu byla sucha.

    Pozdrawiam :-)

  • 6. Data: 2013-05-08 00:41:26
    Od: "Ozon" <s...@b...ru>

> [...]
    >

    > Rozebralem gaznik i jak sie okazalo iglica sie zacinala i dlatego
    > zalewala.
    > Przeczyscilem wszystko i hula jak nowa ;-)

    No widzisz!

    > Co dziwne, ze nie bylo tego widac na swiecy, po odkreceniu byla sucha.

    Może zanim odkręciłeś - wyschła?
    Bo brudna będzie tylko jak bierze olej, zbyt bogata mieszanka da wilgoć, ale
    może szybko wysychać.
    W każdym razie cieszę się, że masz sprawną kosiareczkę!

    Ozon